Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@10:21:57 GMT

خبر‌های خوب برای مردم خضرآباد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۵۸۲۶۹۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جوکار در جمع مردم روستای کذاب گفت: در خصوص جاده حادثه خیز یزد -خضرآباد به کذاب اقدامات خوبی صورت گرفته و تنها چند کیلومتر از این راه باقی مانده که تا چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز و تعریض، زیرسازی وآسفالت می‌شود.

جوکار هم چنین افزود: برای کنترل سرعت بالای رانندگان در این جاده مقرر شده چند دوربین کنترل سرعت خریداری ونصب شود تا آمار تصادفات به حد اقل ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح نیمه تمام آبرسانی به روستا‌های دهستان کذاب هم گفت: چند روستا به آب شرب متصل شدند و برای مابقی روستا‌ها نیز اقدامات قابل قبولی انجام شده و مخازن مورد نیاز ساخته شده است.

وی ادامه داد: اکنون به شیر آلات نیاز است که ان شاءالله به زودی خریداری و مشکل کمبود آب مصرفی مردم مرتفع می‌شود.

جوکار گفت: آب موجود کفاف این روستا‌ها نمی‌دهد و با حفر یک حلقه چاه دیگر در کنار چاه موجود تخصیص آب به سی لیتر در ثانیه می‌رسد و تمام روستا‌های این منطقه از آب شرب سالم بهره مند می‌شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۸۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد اسکندری در مراسم تجلیل از شورا‌ها و کارکنان دهیاری بخش مرکزی شبستر  گفت: این مبلغ از اعتبارات مالیات ارزش افزوده تامین شده است و دولت سعی می‌کند به اقتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد چرا که روستا‌ها در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به اجرای سند تحول شورا‌ها عنوان کرد: روستا‌ها باید به ماهیت قبلیشان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود: باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست گفت: شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌ها به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام رفتار می کنند.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها با مشارکت مردم دارند.

 

دیگر خبرها

  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی