Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@11:04:16 GMT

گذر گل در ضلع جنوبی پل خواجو ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۵۹۴۹۴۴

گذر گل در ضلع جنوبی پل خواجو ایجاد شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مجید عرفان‌منش اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال گل‌کاری های سطح شهر را به‌صورت رویداد محور اجرا می‌کنیم و در بعضی اعیاد و روزهای خاص زیباسازی شهر را در قالب نصب فلاورباکس‌ها انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به انجام گل‌کاری‌های ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۲ افزود: در ایام نوروز گل‌کاری‌های سطح شهر مورد توجه شهروندان، مسافران و اهل فن قرار گرفت به‌طوری که شهردار اصفهان از عملکرد سازمان پارک‌ها به‌جهت گل‌کاری‌های انجام شده در سطح این کلان‌شهر اعلام رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه همزمان با عید سعید فطر، گذر گل با استفاده از ۲۵۰ فلاورباکس از گل‌های زیبا و متنوع با رنگ‌های چشم‌نواز در ضلع جنوبی پل خواجو ایجاد و به یکی از پاتوق‌های زیبای شهری تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در این فلاورباکس‌ها، گل‌های اطلسی آبی، اطلسی مینیاتوری، بنفشه مینیاتور و بنفشه گل آویز قرار گرفته است که قبل از عید فطر طراحی آن‌ها انجام شد و در حال حاضر در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: المان‌ها و عناصر گل‌دار شهر را از مناطق مختلف شهر جمع‌آوری کردیم و در این محل در معرض دید عموم شهروندان و مسافران قرار داده‌ایم

عرفان‌منش گفت: رویداد گل در شهر اصفهان ادامه خواهد داشت و هدف‌گذاری بعدی ویژه دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) برای هرچه زیباتر شدن شهر خواهد بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرداری اصفهان گل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۹۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با اعلان اینکه برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است.  

وی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.  

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت