Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی محمودی عصر چهارشنبه در بازدید از این محور روستایی اظهار کرد: عملیات راهسازی راه روستایی نرگسان - تنگ شاه به عنوان محور مورد بازدید رئیس جمهوری در سفر استانی به جیرفت با جدیت در حال انجام است.

وی ادامه داد: محور مردهک - نرگسان - تنگ شاه به طول ۵۳ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۱۰ کیلومتر این مسیر با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در حال انجام است و برای تکمیل باقیمانده مسیر نیازبه اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان داریم.
محمودی ادامه داد: با توجه به سفر آیت الله رئیسی به منطقه تنگ شاه در سفر استانی خود به جیرفت و حضور در منطقه تنگ شاه و قول ساخت راه روستایی در این منطقه را داده بود و ماموریت ساخت و احداث این راه روستایی با توجه به دستور رئیس جمهور در دستور کار ویژه این اداره کل قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام شده از اولین ساعات دستور ریاست محترم جمهور این ماموریت در اولویت‌های کاری این اداره کل قرار گرفت و امروز هم با توجه به ارائه دستور کارهای جدید برای سرعت بخشیدن به کار و روال نظارت‌ها، از تمامی ظرفیت فنی و نظارتی برای تسریع در روند احداث استفاده کردیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: محور گمرکان - امجز هم در همین شهرستان به طول ۱۲ کیلومتر در حال ساخت است که پنج کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: هفت کیلومتر از باقیمانده این مسیر هم با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در حال اجرا است که برای تکمیل نیاز به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
محمودی ادامه داد: امیدواریم با همتی جهادی و حمایت‌های استانی و کشوری برای پیشرفت پروژه ها در مناطق کوهستانی عنبرآباد بتوانیم هدیه ای شایسته به مردم این مناطق که شایسته بهترین خدمت ها هستند ارائه کنیم.

استان‌ها کرمان ۰ نفر امید بهمنی برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان توسعه روستایی جیرفت عنبرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان توسعه روستایی جیرفت عنبرآباد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان توسعه روستایی جیرفت عنبرآباد میلیارد تومان تنگ شاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۶۶۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمام محورهای این استان به بزرگ‌راه نیازمند حداقل حدود ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، عطاالله اکبری با بیان اینکه ارتقای تمام محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است، اظهار کرد: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم‌مرزی این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب‌های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره‌مندی از منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه‌های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش‌آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم می‌سازد اما راه‌های این خطه به‌ویژه محور چابهار- میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است، زیرا باعث تسریع حمل‌ونقل جاده‌ای و ارتباط تجاری- ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می‌شود.

کد خبر 751630

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد