Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اجرای آسفالت ورودی شهر پرندک توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و تکمیل اقدامات ایمنی، تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک، بزودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی فرآیند اجرایی زیرگذر پرندک در محور قدیم ساوه - تهران تکمیل شده است اما به دلیل اصلاح نشدن ورودی شهر پرندک تاکنون این طرح مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهرداد جهانی با پیگیری‌های استانداری، عملیات اجرای آسفالت ورودی شهر پرندک با پخش هزار تن آسفالت پایان یافت.

او اجرای دیوار حائل بتنی، زیرسازی و اجرای آسفالت زیرگذر تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک را یک اقدام جهادی و فشرده در سال گذشته عنوان کرد و افزود: این پروژه پس از یک دهه وقفه، تکمیل و مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار می‌گیرد.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۶۸۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.

سید محمد فرخی با عنوان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود: پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.

رییس اداره نگهداری راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد