Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:52:56 GMT

انهدام باند موسوم به شرکت هرمی بلم در لارستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۷۰۴۰۶۵

انهدام باند موسوم به شرکت هرمی بلم در لارستان

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی لارستان از انهدام باند موسوم به شرکت هرمی بلم با ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر بازداشت شدند.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی دوشنبه ١٨ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به هویت‌های معلوم با ارتباط گیری از خارج کشور با شرکت هرمی شبدر چهار برگ (بلم) اقدام به مهره‌گیری و عضویابی به صورت هرمی و خرید و فروش ارز دیجیتال به بهانه افزایش سریع سرمایه از اقشار مختلف مردم کلاهبرداری می‌کنند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمین را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی‌ با مرجع قضائی آنها را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و مواجه شدن با مستندات پلیس به جرم خود مبنی بر ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت بلم اعتراف کردند.

یوسفی با بیان اینکه تا کنون ۴۲ نفر از شکات به مقر انتظامی مراجعه و از این شرکت هرمی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده‌اند، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

او خاطرنشان کرد: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پول‌دار شدن، سطحی نگری افراد جوان و بی تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن از مهمترین علل افزایش فعالیت افراد در این شرکت‌ها است که از عموم مردم تقاضا می‌شود به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند تا در دام افراد شیاد نیافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی لارستان شرکت هرمی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استانی ورزشی استانی علمی و آموزشی استانی سیاسی منطقه اردبیل استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۷۰۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲