Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:14:16 GMT

بخشی که بخشداری آن فقط با یک نیروی خدمتگزار کارمی کند!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۷۸۳۷۸۰

بخشی که بخشداری آن فقط با یک نیروی خدمتگزار کارمی کند!

احمد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بردسکن اظهار کرد: شهرآباد، قطب کشاورزی و دارای معدن سنگ‌آهن است و حدود یک سال است که پس از انتصاب بخشدار بخش به‌عنوان معاون عمرانی فرمانداری بردسکن این بخش بدون بخشدار و بعضاً به‌صورت پاره‌وقت در طول هفته (معاون فرماندار) برای ساعاتی در بخش حضور دارد.

وی نداشتن نیروی انسانی موردنیاز و تسریع در معرفی بخشدار را خواستار شد و در پاسخ به سؤالی درباره علت تأخیر در انتخاب بخشدار گفت: فرماندار شهرستان بردسکن باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی با ابراز گلایه خود و شهروندان و مردم این بخش افزود: شهرآباد در تمامی عرصه‌های مختلف کشور بیشترین مشارکت را در حوزه‌‌های اجتماعی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و مسائل اقتصادی داشته، و صلاح نیست بخشی که دارای بیشترین تولید پسته شهرستان در کنار دیگر محصولات کشاورزی و باغی و دارای معدن است، این‌گونه بدون بخشدار آن هم طی این مدت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرآباد بردسکن از پیگیری‌های خود به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهرآباد در این مدت خبر داد و گفت: در طول این مدت فقط این طور پاسخ ما را داده اند که امروز و فردا بخشدار شهرآباد منصوب می‌شود.

پایان پیام/

70050

منبع: فارس

کلیدواژه: نخعی بردسکن بخشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۷۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بردسکن گفت:بارش‌های رگباری بهاری ضمن خوشحالی مردم، موجب بروز سیل شد.
علی اکبر یوسفیان  درخصوص بسته شدن محور انابد به سمت درونه (مسیر بردسکن به طبس) این شهرستانهم افزود: از آنجا که سیل شدیدی از مسیر کال درونه جاری بود با هماهنگی پلیس به جهت ایمنی وجلوگیری از خطرات آن به مدت ۲۰ دقیقه بسته شد که بعد از فروکش شدن سیل تردد درحال حاضر در جریان است.

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل