Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:36:57 GMT

توافق نهایی انجام شد: بلینگام هفته آینده در مادرید!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۳۱۷۸۴

توافق نهایی انجام شد: بلینگام هفته آینده در مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام با حساس‌ترین و مهم‎‌ترین روزهای دوران فوتبالش که هنوز جای زیادی برای رشد و پیشرفت دارد روبرو است. 

این در حالی است که او دچار مصدومیتی شده که ممکن است به او اجازه حضور در دیدار سرنوشت‌سازی که تکلیف قهرمان بوندسلیگا را مشخص می‌کند ندهد. دیداری که ممکن است آرزوی غیرممکن دورتموند برای قهرمانی در لیگ آلمان را به واقعیت تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما اصل ماجرا برای این بازیکن این است که تمامی مذاکراتی که در چند ماه اخیر با رئال مادرید جریان داشته، در چند روز آینده نتیجه خواهد داد و مدیران این باشگاه به دورتموند سفر می‌کنند تا کارهای نهایی را انجام دهند. 

نمایندگان رئال مادرید اخیرا سفری به آلمان داشتند که باعث شد توافق نهایی با مدیران دورتموند تا حد زیادی حاصل شود اما قرار شد که امضای قرارداد تا پایان رقابت‌های بوندسلیگا به تعویق بیفتد و انتقالی که از اوایل ماه می قطعی به نظر می‌رسید رسمی شود. 

مدیران و کادر فنی رئال معتقد هستند که جذب بلینگام اقدامی استراتژیک برای این باشگاه است. هدف آنها این است که با جذب او دیدگاهی متفاوت از بازی و توانایی رسیدن به دروازه حریف را در میانه زمین ایجاد کنند. 

فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز اخیرا جلسه‌ای را با کارلو آنچلوتی برگزار کردند و این مربی ایتالیایی را در جریان شرایط مذاکرات و آمادگی تمام طرفین برای انتقال این بازیکن انگلیسی به سانتیاگو برنابئو قرار دادند. 

صد میلیون یورو مبلغی است که رئال برای جذب این ستاره دورتموند پرداخت خواهد کرد اما ممکن است با بندهای پاداش خاصی که بستگی به عملکرد و حضور او در زمین دارد افزایش پیدا کند. 

بلینگام هم مانند بسیاری دیگر از خریدهای رئال در چند فصل اخیر پیشنهادات بهتری از نظر مالی داشت اما اولویت او حضور در این باشگاه بود. او حتی در دسته اول دستمزدهای رئال قرار ندارد اما قراردادی شش ساله پیش روی او است که می‌تواند این هافبک را به یکی پردرآمدترین بازیکنان این تیم تبدیل کند. 

منبع: مارکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۳۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم