Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو از برطرف شدن اختلال سایت سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در پی رفع مشکلات زیرساختی خبر داد و ضمن تاکید براینکه بار ترافیکی سایت در روزهای ابتدایی نیز در این اختلال موثر بوده، اعلام کرد در حال حاضر روند ثبت‌نام در حال انجام است و تاکنون ۵۲۵ هزار نفر پنج اولویت خودرویی خود را ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بار ترافیکی سایت بالا بود؛ شب گذشته هم اختلال در ثبت سفارش به دلیل یک مشکلات زیرساختی بود که شب گذشته برطرف شد. اما به دلیل اینکه از قبل، برخی نتوانسته بودند ثبت‌نام کنند، همچنان در سامانه بودند و همین بار ترافیکی بالایی بر سامانه ایجاد می‌کرد؛ بطور مثال برخی ثبت درخواست کرده بودند اما ثبت سفارش خود را نمی‌توانستند ببینید و همچنان در سایت حضور داشتند و متقاضی خارج نمی‌شد تا از وضعیت خود مطمئن شود. بنابراین ترافیک بالایی در سامانه بود.  

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد: اکنون در هریک دقیقه بصورت همزمان ۵٠٠ نفر در سایت هستند و برای ثبت‌نام اقدام می‌کنند. تا پایان شب گذشته ٣٠٠ هزار نفر ثبت درخواست کرده بودند و از دیشب تاکنون نیز بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام خود را انجام دادند؛ در مجموع طبق آخرین آمار تا این لحظه ۵٢۵ هزار نفر پنج اولویت خودرویی خود را ثبت کردند؛ براین اساس دیگر اختلالی وجود ندارد ومتقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.  

وی در رابطه با اینکه به برخی از انصرافی‌های مرحله اول، اجازه ثبت‌نام در مرحله دوم داده نشده است؛ تصریح کرد: انصرافی‌ها اگر تا ٢٠ اردیبهشت ماه انصراف داده باشند و پس از آن برای حساب وکالتی برای مرحله دوم اقدام کرده باشند و بانک اسامی آن‌ها را برای سامانه ارسال کرده باشد، برای ثبت‌نام در مرحله دوم مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند ثبت‌نام کنند؛  اما برخی متقاضیان به تصور اینکه قبلاً حساب وکالتی داشته‌اند (برای مرحله اول) و پول خود را برداشت نکرده بودند اما تمایلی به دریافت خودروی در موعد تععیت شده نداشتند، لغو سفارش کرده اما گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکرده‌اند؛ این افراد حتما بایستی انصراف را تایید می‌کردند. علاوه براین برخی هم حساب وکالتی داشته‌اند اما در موعد ٢٠ تا ٢٩ اردیبهشت مجدد درخواست به بانک برای بلوکه کردن وجه نداده‌اند؛ بنابراین جزو اسامی ارسالی بانک‌ها نیستند؛ فلذا نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.  

تقدسی تاکید کرد: موادی همچون پیام «عدم وجود خودرو» یک شرکت در یکی از یه طرح عادی، مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز در دسته همان اختلال‌های اولیه و بازه ترافیک سایت بوده است و اکنون مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از صبح روز چهارشنبه (سوم خرداد ماه) برای متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف و وجه لازم را مسدود کرده‌اند و به تایید بانک و سامانه رسیده باشد، آغاز شد؛ متقاضیان هشت روز (تا چهارشنبه هفته آینده) برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود فرصت خواهند داشت.

در این مرحله از فروش خودروها ۲۳ محصول از چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) عرضه شده است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح های فروش خودرو بورس بازار سرمايه گندم مسكن اتاق بازرگاني وزارت نيرو قيمت نفت مشاغل خانگی بورس بازار سرمايه گندم مسكن برای ثبت نام حساب وکالتی مرحله دوم هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۳۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام

قیمت کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جز پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالی است که دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، شش رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های پایه‌های هفتم و دهم متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 747544

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟