Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه طی روز‌های گذشته رسانه‌های معاند با انتشار پر حجم اخباری در رابطه با وضعیت نوجوانی به نام ابوالفضل امیرعطایی که متاسفانه جان خود را از دست داده است، تمام تلاش خود را برای ادامه دادن پروژه کشته سازی از حوادث و اغتشاشات سال گذشته به کار بسته‌‎اند.

در اخبار رسانه‌های مدعی این موضوع آمده است: ابوالفضل امیرعطایی نوجوان ۱۶ ساله همزمان با اغتشاشات سال گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گاز اشک آور قرار گرفته و بعد از ۸ ماه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سابقه دروغ پراکنی‌های معاندین و بازو‌های رسانه‌ای آن‌ها، خبرگزاری میزان موضوع را از دادستانی شهرری پیگیری کرد تا حقیقت ماجرای فوت ابوالفضل امیرعطایی مشخص گردد.

رحیمی دادستان شهرری در رابطه جزئیات حادثه تلخ رخ داده برای ابوالفضل امیرعطایی گفت: این فرد ساکن دولت آباد شهرری بوده است. در روز حادثه این نوجوان به همراه یکی از دوستانش با موتورسیکلت برای خرید به منطقه دیلمان می‌رود که از پشت جسم سختی به سرش برخورد می‌کند و پس از این حادثه وارد زندگی نباتی می‌شود.

دادستان شهرری ادامه داد: پس انتقال این فرد به اتاق عمل برای بررسی بیشتر، هیچ جسم یا شیئی در سر وی پیدا نشده است و نظر نهایی پزشک که در پرونده پزشکی او نیز موجود است فقط بر برخورد جسم سنگین به سر او تاکید دارد.

رحیمی گفت: در پی وقوع این حادثه پرونده‌ای در دستگاه قضایی تشکیل و به شعب تحقیق دادسرا ارجاع داده شد و موضوع به دقت مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه حادثه در زمان اغتشاشات سال گذشته و بروز شلوغی در شهرری به وقوع پیوسته بوده اولین فرضیه‌ای که از سوی قاضی پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد حضور یا عدم حضور نیرو‌های انتظامی یا حافظ امنیت در منطقه بوده که در تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود در زمان بروز حادثه برای مرحوم امیرعطایی هیچ نیروی پلیس و یا حافظ امنیتی در منطقه محل حادثه حاضر نبوده است.

وی با بیان اینکه طبق معاینات انجام شده، گزارش موجود در پرونده و تحقیقات انجام شده تا امروز مشخص شده که گلوله جنگی و یا پوکه گاز اشک آور به سر ابوالفضل امیرعطایی برخورد نکرده است، گفت: هنوز مشخص نیست جسم برخورد کرده به سر ابوالفضل امیرعطایی چه بوده است و پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده است.

رحیمی بیان کرد: ابوالفضل امیر عطایی از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه در بیمارستان تحت درمان بوده است و بعد از آن در منزل نگهداری می‌شده است.

وی افزود: با وجود تشکیل پرونده از سوی دستگاه قضا در این حادثه، اما تاکنون هیچ شکایتی از سوی والدین و یا اقوام ابوالفضل امیرعطایی ثبت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان شهرری قوه قضاییه پروژه کشته سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۴۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه به همکاران قضائی و اداری، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

کد خبر 6097431

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای