Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر دوشنبه ۸ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در جهت حراست از منابع آبزی کشورمان و همچنین حمایت از حقوق صیادان دارای مجوز طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مأموران پاسگاه مرزی دریایی سیراف در حین گشت زنی یک فروند شناور صیادی با بیش از هزار کیلوگرم صید غیرمجاز ماهی را شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شناور فاقد هویت مقدار یک تن و پنجاه کیلوگرم صید غیرمجاز ماهی از نوع ساردین کشف شد و تحویل یگان حفاظت شیلات بندر دیر شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری صیاد متخلف، ارزش ریالی این صید غیرمجاز را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرد.

سرهنگ شرفی در ادامه به اقدامات غیرقانونی برخی عناصر سودجو در تخریب منابع آبزی کشور اشاره کرد و گفت: صید غیرمجاز برخی افراد سودجو علاوه بر نابودی تدریجی برخی آبزیان موجب خارج شدن آنان از چرخه غذایی کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید غیرمجاز بندر سیراف استان بوشهر صید غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۵۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد