Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:15:01 GMT

میرزایی: به پرسپولیس کمک کردند که قهرمان شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۷۹۵۸۱

میرزایی: به پرسپولیس کمک کردند که قهرمان شود

وینگر استقلال گفت: بهتر از پرسپولیس بودیم ولی آن‌ها را کمک کردند که قهرمان شوند.

به گزارش ایسنا، رضا میرزایی وینگر استقلال درباره عملکرد داور داربی ۱۰۱ توضیح داد: داوری را گذاشته بودند که ۶ بازی در لیگ قضاوت کرده بود. تیم ما در حمله است و داور را عوض می‌کنند.

او ادامه داد: سعید مهری اصلا خطا نکرده بود که به نفع پرسپولیس، ایستگاهی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو توپ بعدی که خطا بود را نگرفتند.

وینگر استقلال در واکنش به این موضوع که استقلال امروز خوب بازی نکرد، توضیح داد: تیم ما امروز خیلی بیشتر از پرسپولیس موقعیت داشت. پرسپولیس را کمک کردند که قهرمان شود. اگر بودم همه توانم را می‌گذاشتم تا به تیم کمک کنم.

او در پایان راجع به مصدومیت خود گفت: شرمنده این هواداران شدیم. باید صبر کنیم تا ببینم دکترها چه می‌گویند و چه زمانی می‌توانم به میادین برگردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا میرزایی تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس جام حذفي فوتبال ايران داربی 101 تيم فوتبال پرسپوليس داربی 101 تيم فوتبال استقلال تهران جام حذفي فوتبال ايران فینال جام حذفی ویدئوی ورزشی تیم ملی کشتی فرنگی مهدی ترابی تيم فوتبال پرسپوليس داربی 101 تيم فوتبال استقلال تهران جام حذفي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۷۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: کل مشکلات پرسپولیس و استقلال از نظر مالکیتی امروز حل خواهد شد و امروز رسماً مراسمی در وزارت اقتصاد و دارایی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی افزود: غیر از مالکیت، سایر مشکلات پرسپولیس و استقلال را در جلساتی که با مدیران عامل این دو باشگاه و سایر مسوولین داریم، برطرف خواهیم کرد.

وزیر ورزش اظهار کرد: باید بگویم که فیفا این خصوصی‌سازی را می‌پذیرد و پرسپولیس و استقلال را بخش خصوصی قلمداد خواهد کرد؛ این موضوع یکی از افتخارات دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم که این روند به خوبی انجام شود و من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار مبارکی در ورزش کشور است و همه تیم‌های باشگاهی ما از جمله این دو باشگاه قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند داشت.

وزیر ورزش تاکید کرد: دولت هیچ سهم دیگری در پرسپولیس استقلال ندارد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087550

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟