Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اینکه لیست 50 نفره اولیه اعضای تیم ملی امید برای ثبت نام در بازی های آسیایی پیش از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی ارسال شده بود وی پس از روی کار آمدن در مورد انتخاب سه بازیکن بزرگسالی که می تواند در اختیار داشته باشد به این جمع بندی رسیده بود که شهریار مغانلو، ابوالفضل جلالی و پیام نیازمند را در اختیار بگیرد اما پس از بررسی های روزهای اخیر وی یک نکته مهم را مد نظر قرار داده و به همین دلیل در انتخاب سه بازیکن بزرگسالش تجدید نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دلیل حضور تیم های سپاهان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از استفاده از بازیکنان این تیم ها در تیم امید صرف نظر کرده و با توجه به اینکه به نظر می رسد استقلال در سال جاری هم نمی تواند در لیگ قهرمانان باشد قصد دارد هر سه بازیکن بزرگسالش را از این تیم انتخاب کند.

اما استفاده از سه بازیکن بزرگسال استقلال در کنار سایر ملی پوشان زیر 23 سال این تیم باعث می شود تا در کوران رقابت های باز یهای آسیایی مسابقات آبی پوشان دتر تحت تاثیر قرار گیرد و از سویی شاید کادرفنی استقلال هم با حضور این تعداد بازیکنش در اردوی تیم امید موافقت نکند.

با توجه به این وضعیت حتی حالت دومی هم وجود دارد که عنایتی کلا قید استفاده از سه بازیکن بزرگسال را برای باز ی های آسیایی بزند و فقط از بازیکنان زیر 23 استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید تیم ملی امید استقلال سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۷۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی