Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:03:09 GMT

گلایه‌های شدید امام جمعه سیراف از وضعیت ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۸۹۱۷۳

گلایه‌های شدید امام جمعه سیراف از وضعیت ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیراف اظهار داشت: صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کنگان کرده است بنابراین از اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را شفاف اعلام کند.

وی افزود: مسؤولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان جواب بدهند که چرا از سال 1392 تاکنون هیچ کار عمرانی در حوزه ورزش بخش سیراف از ناحیه آن اداره صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه سیراف ادامه داد: مردم و به خصوص جوانان گلایه دارند و من گلایه آنها را بیان می‌کنم انتظار می‌رود بخش سیراف در بودجه‌ها دیده شود. در لیست اعتبار‌ها و مساعدت‌های صورت گرفته از ناحیه وزارت نفت به اداره ورزش شهرستان کنگان، سهم بخش سیراف صفر اعلام شده است و این عین تبعیض است.

عاشوری با تاکید بر اینکه جفایی که در حق ورزش بخش سیراف شده است باید جبران شود، افزود: گلایه خودم، جوانان و ورزشکاران سیراف را از توجه نکردن اداره ورزش و جوانان شهرستان به بخش سیراف اعلام می‌کنم.

محمدصادق اضافه داشت: در بازدیدی که از مکان تمرین رزمی‌کاران سیراف داشتم خیلی ناراحت شدم چراکه جوانان رزمی‌کار ما در مکانی مخروبه تمرین می‌کنند، این عزیزان سالن ندارند البته آنچه بنا بر گزارش‌ها به بنده رسیده، ورزشکاران پرک و شیرینو هم وضع بهتری ندارند.

وی اعلامکرد: از طرفی چمن ورزشگاه شهید اسدی مدت‌ها است قابل استفاده نیست! مسؤولان فقط بازدید می‌کنند و قول می‌دهند و در آخر هم هیچ؛ فوتبال سیراف که چندین بار سابقه قهرمانی در جام حذفی در استان و راهیابی به مرحله کشوری دارد به خاطر توجه نکردن مسؤولان نابود شد.

امام جمعه سیراف بیان کرد: زمین چمن شیرینو سال‌ها است که بلاتکلیف افتاده است؛ مگر نمی‌گویند باید از جوانان حمایت کرد، جوانان چشم انتظار افتتاح این زمین چمن هستند! جوانی که مکان مناسبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارد را چطور می‌توان از گزند ناهنجاری‌ها حفظ کرد!

وی با اشاره به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان باید توضیح دهد که وضعیت سرانه ورزش در بخش سیراف چقدر است، ابراز داشت: مسؤولان فقط به جوانان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند، اگر قول می‌دهید عمل هم کنید؛ تقسیم اعتبار‌ها در بخش سیراف تبعیض آمیز است توقع داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان که فردی انقلابی و جهادی است این تبعیض‌ها را برچیند.

پایان خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیراف مشکل سیراف ورزش و جوانان اداره ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟

متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟