Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:24:19 GMT

افزایش خرید چهل درصدی گندم در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۸۹۶۸۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تا کنون هزینه نیمی از گندم‌های خریداری شده در استان به کشاورز پرداخت شده و امسال حدود ۴۰ درصد افزایش خرید گندم داشته‌ایم.

  داوود بیگلری در کارگروه آرد و نان استان کرمان گفت:عرضه نان با کیفیت و سالم با قیمت مناسب مورد تاکید قرار گرفت و مصوب شد نظارت میدانی و دقیق در اولویت کاری کارگروه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شد سقف قیمت نان نانوایان آزاد پز مشخص و ابلاغ شود و میزان سهمیه دولتی آرد عشایر بر اساس سرانه مناسب در اختیار عشایر قرار گیرد.

همچنین گفته شد: در خصوص توزیع آرد ، ملاک کد ملی فرد مد نظر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۸۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید لوله پلیکا برق و مزایا و معایب آن

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، انرژی الکتریکی در ساختمان ها و سازه های مختلف، به کمک کابل های مسی انتقال می یابند. خرید لوله پلیکا برق نیز برای انتقال این کابل ها در نظر گرفته می شود. البته ابزارهای دیگری مانند لوله پلاستیکی خرطومی، لوله های آلومینیومی و... برای این منظور به کار گرفته می شوند. با این وجود، لوله پلیکای برق به خصوص در ساختمان های بزرگ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و استفاده از آن توصیه می شود. در ادامه قصد داریم مزایا و معایب استفاده از این ابزار را بررسی کنیم. همچنین به کارایی سیم ارت در ساختمان بپردازیم و نکات مهم خرید ابزار و صنایع روشنایی را ذکر کنیم.

چرا از لوله پلیکا برق کشی استفاده می کنیم؟

اگر در صنایع برق کشی دستی دارید، حتماً کاربرد لوله پلیکا برق ساختمان را می شناسید. خرید لوله پلیکا در اصل برای انتقال کابل ها در سازه انجام می گیرد. امروزه ساختمان های بسیار بزرگ با پیش بینی عمر طولانی ساخته می شوند که باید تمام تأسیسات آن نیز با دقت و حساسیت بالا اجرا شوند. مهم ترین تأسیسات هر ساختمان از نظر کاربرد و ایمنی، برق کشی ساختمان است. پس از خرید سیم مسی که برای انتقال برق از آن استفاده می شود، این سیم ها باید در فضایی عایق در ساختمان قرار گیرند. البته لوله پلیکا برای تأسیسات مشابه مانند فیبرهای نوری و کابل های مخابراتی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید انواع لوله پلیکا برق کشی

مزایا و معایب خرید لوله پلیکا برای ساختمان

با توجه به این که ابزار دیگری هم می توانند همین کاربرد را در ساختمان داشته باشند، ممکن است این سوال پیش آید که چرا لوله پلیکا برق کشی را به جای آن ها برگزینیم؟ در ادامه برخی از مزایای لوله پلیکا را مورد بررسی قرار می دهیم.

در برابر تنش و شکنندگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند قابلیت انعطاف بالایی دارند و می توان آن ها را از هر فضایی رد کرد؛ لوله پلیکا ارزان است و هزینه کمتری نسبت به لوله های فلزی دارد؛ کاملاً عایق رطوبت بوده و نشتی ندارد؛ وزن کمی دارد و علاوه بر حمل راحت، بار اضافه زیادی را به ساختمان اعمال نمی کند؛ استحکام بالایی دارد و طول عمر آن می تواند برای سازه های بزرگ مناسب باشد؛

در کنار مزایایی که برای خرید لوله پلیکا تهران و دیگر لوله های پلیکا عنوان شد، باید گفت که این لوله ها کاملاً بی نقص نیستند. معایب لوله پلیکا برق ساختمان این است که در برابر حرارت و گرما ممکن است تغییر شکل دهند. به همین علت در مناطق گرم گاهی اوقات تغییر شکل آن ها دیده می شود.

اگر برای خرید لوله پلیکا اصفهان و دیگر لوله ها اقدام می کنید، بهتر است مراکز فروش عمده لوله پلیکا را پیدا کنید تا هزینه مناسبی پرداخت کید. خرید و فروش لوله پلیکا برق در این مراکز با قیمت بهتری انجام می گیرد.

سیم ارت و نکاتی که برای استفاده از آن باید بدانید!

یکی دیگر از ابزارهای مهم در ایمنی برق ساختمان که استفاده از آن بسیار حیاتی است، سیم ارت نام دارد. بعد از خرید لوله پلیکا بهتر است سراغ سیم ارت بروید و ارتینگ ساختمان را هم کامل کنید. سیم ارت کار تخلیه بارهای اضافی را به زمین انجام می دهد. احتمالاً با همین توضیح کوتاه متوجه اهمیت خرید سیم روکش دار ارت شده اید. بسته به نوع ساختمان، تعداد طبقات و زیربنا و مواردی از این قبیل خرید سیم ارت روکش دار هم باید در اندازه های مختلفی صورت گیرد.

قبل از خرید سیم ارت باید از مشاوره مهندس برق کش ساختمان کمک بگیرید تا قطر و تعداد سیم مورد نیاز مشخص شود. پس از خرید ارت مسی آن را در طی اجرای سیستم ارتینگ در چاه ارت قرار می دهند و به صفحه ای رسانا متصل می کنند. بدین صورت هر بار اضافه ای که در ساختمان و وسایل مورد استفاده وجود داشته باشد، به زمین انتقال یافته و خنثی می شود. بدین صورت نگرانی از بابت ایمنی برق ساختمان به مراتب کمتر خواهد شد.

خرید سیم ارت و ارتینگ ساختمان

نکات مهم در خرید ابزار برق کشی ساختمان

یکی از بخش های ساختمان سازی که بسیار با حساسیت بالا انجام می گیرد، برق کشی ساختمان است. اگر از ابزار و وسایل باکیفیت استفاده نکنید، از همان ابتدا، خطرات زیادی را برای ساختمان و حتی جان ساکنین ایجاد می کنید. به همین علت باید برندهای باکیفیت و مراکز فروش معتبر را برگزینید. قیمت و کیفیت مناسب باید در کنار همدیگر باشند تا یک محصول بتواند در دنیای پررقابت امروز حرفی برای گفتن داشته باشد.

به عنوان مثال امرصنعت انواع ابزار برق کشی ساختمان را عرضه می کند و کیفیت محصولات آن کاملاً تضمین شده است. عامرصنعت با سابقه درخشان خود در بخش برق کشی ساختمان، همیشه از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و اصلاحات جدید را در اسرع وقت روی محصولات خود انجام می دهد. از طرفی قیمت سیم ارت، لوله پلیکا، سیم مسی و... در آمرصنعت کاملاً متناسب با کیفیت محصول است. به همین علت نگرانی از بابت پرداخت هزینه های بالا نخواهید داشت.

 

آلتون رای روشنایی بی نظیر محیط

خرید انواع صنایع روشنایی در طرح های متنوع و جدید

نتیجه نهایی برق کشی اصولی ساختمان با خرید انواع صنایع روشنایی تکمیل می شود. آلتون رای به عنوان یکی از فروشگاه های مشتری مدار، در این زمینه می تواند بهترین انتخاب باشد. امروزه انسان ها از صنایع لوکس و جدید استقبال بیشتری می کنند. آلتون رای روشنایی استاندارد و با کیفیتی را در قالب بهترین چراغ های روکار و توکار برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. قیمت محصولات آلتون رای با توجه به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است و می توانید از محصولاتی با طیف قیمتی متفاوت در آلتون رای مشهد دیدن کنید. به همین علت با هر هزینه ای که در دسترس داشته باشید، لوازم مورد نیاز شما فراهم است و از کیفیت آن ها نیز اطمینان خواهید داشت.

اگر به دنبال لوکس ترین صنایع روشنایی هستید که از مدل های روز دنیا تبعیت کند، باز هم نمایندگی التون رای در مشهد، این نیاز شما را به خوبی پاسخ می دهد. تنوع محصولات به قدری بالاست که هر فرد مشکل پسندی هم می تواند گزینه مورد نظر خود را در بین آن ها پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنوب استان کرمان روی ریل صنعت
  • جنوب استان روی ریل صنعت
  • رفع مشکل ۷ طرح در دوازدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان
  • کاهش ۴۸ درصدی واردات غلات از بندر امام خمینی (ره)
  • افزایش ۲۱ درصدی پرونده‌های کلاهبرداری در کرمان نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۴۸ درصدی واردات غلات از بندر امام خمینی
  • خرید لوله پلیکا برق و مزایا و معایب آن
  • افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت انواع شیرینی شب عید
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی /قیمت برنج دوباره اوج می‌گیرد؟
  • افزایش ۴۱ درصدی توزیع کود یارانه‌ای در کوهبنان