Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ اعلام شد. در این گزارش شرایط ثبت نام، مبلغ، تعداد اقساط و درصد سود وام بازنشستگان آمده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ آغاز شده است. مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان است. در ادامه جدیدترین شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقساط و سود وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

مبلغ وام ضروری بازنشستگی ۱۴۰۲؛ ۳۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه است. سود وام بازنشستگان ۴ درصد اعلام شده است.

شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که از طریق حساب بانک صادرات حقوق بازنشستگی یا مستمری می‌گیرند. همچنین ثبت نام در سامانه وام بازنشستگان به معنای دریافت وام نیست. بلکه بعد از ثبت نام وضعیت متقاضیان گرفتن این تسهیلات بررسی می‌شود و سپس نتایج اعلام خواهد شد.

سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

برای ورود به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید.

نتایج وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

برای دیدن نتایج وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید.

قبل از ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۲ بخوانید

متقاضیانی که کمترین میزان وام و تسهیلات تسویه‌نشده را داشته باشند، از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی استفاده نکرده‌اند و همچنین کمترین حقوق دریافتی را دارند در الویت دریافت وام بازنشستگان ۱۴۰۲ قرار می‌گیرند.

همچنین در شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۲ آمده است.

همراه داشتن شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات و شماره تلفن همراه برای ثبت نام الزامی است.

درباره وراث صغیر و محجور، اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران درهنگام دریافت وام باید ارائه شود.

ثبت نام برای گرفتن وام در صندوق بازنشستگی کشوری لزوما به معنای پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده کند.

وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

متقاضی باید پس از دریافت «فرم تعهد وراث» و تکمیل آن توسط سایر وراث، فرم مذکور را به همراه کارت ملی و شناسنامه وراث دیگر برای تأیید به مدیریت‌های استانی تحویل بدهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وام ضروری بازنشستگان قیمت طلا و ارز قیمت موبایل شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان بازنشستگان ۱۴۰۲ وام بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزل پایانی پرسپولیس دولتی!

در اطلاعیه رسمی که دقایقی پیش فرابورس ایران روی خروجی وبسایت خود منتشر کرد، وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی مالکیت باشگاه پرسپولیس را واگذار خواهد کرد. فرابورس اعلام کرده که بانک ملی به عنوان کارگزار این عرضه سهام عمده انتخاب شده و قرار است ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را به فروش برساند.

 نکته مهم اینکه وزارت ورزش با فروش پرسپولیس به عنوان کنسرسیوم نیز موافقت کرده و خریداران امکان ائتلاف با یکدیگر را هم خواهند داشت تا بتوانند اکثریت سهام باشگاه پرسپولیس را از دست دولت خارج کنند، اما برای فروش سهام خود باید با بازار پایه فرابورس در هماهنگی باشند.

خریداران باشگاه پرسپولیس تا ششم فروردین فرصت دارند تا طرح خود را برای تصدی بر مالکیت ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در اختیار فرابورس و دولت قرار بدهند تا در ۵ روز آینده، خریدار باشگاه پرسپولیس معرفی شود. روز یازدهم فروردین ماه آخرین مهلت قانونی برای تعیین تکلیف مالکیت دو باشگاه سرخابی و بارگذاری مدارک در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مجوز حرفه‌ای است.

در بخشی از این اطلاعیه طولانی هم آمده که صلاحیت فنی، مدیریتی و همچنین امنیتی خریداران باید از سوی نهاد‌های ذی صلاح مورد تائید قرار بگیرد که فرابورس این مورد را از سازمان‌های موردنظر استعلام خواهد گرفت.

 مجموع رقم واگذاری باشگاه پرسپولیس ۲۱۱۶ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان خواهد بود که خریدار می‌تواند به صورت نقدی یا اقساط خریداری کند. در صورت خرید اقساطی سود ۲۳% اعمال خواهد شد و خریدار امکان این را خواهد داشت تا با پرداخت ۱۰ درصد نقدی (۲۱۱ میلیارد تومان) و باقیمانده مبلغ در ۱۲ قسط شش ساله، مالکیت اکثریت سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

نکته مهم اینکه در این اطلاعیه نیز تاکید شده باتوجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، امکان مالکیت همزمان یک شرکت بر پرسپولیس و استقلال وجود نخواهد داشت تا رسما مالکیت سرخابی‌ها از یکدیگر تفکیک شود.

 همچنین برای خریداران خصوصی واقعی و شرکت‌های تعاونی میزان سود اقساط با نرخ ۲۰ و ۲۱ درصد اعمال خواهد شد. این در حالی است که در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۵۰ درصد یکی از اقساط و در صورت قهرمانی لیگ برتر ۲۰ درصد یکی از اقساط مشمول تخفیف خواهد شد.

در حالی که در خبر‌های رسمی اعلام شده که دو بانک خصوصی خریدار پرسپولیس و استقلال خواهد شد، باید دید که در روز ۱۱ فروردین مالکیت سهام پرسپولیس به چه شرکتی می‌رسد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • هزینه ساخت آپارتمان در تهران سال 1402
  • غزل پایانی پرسپولیس دولتی!
  • چرا سود سهام عدالت برخی وراث واریز نشد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • نسبت‌های پشتیبانی صندوق‌‌های بازنشستگی به زیر یک رسیده است
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • دولت رئیسی ۹۰ فروند هواپیما خریده؟ کو؟
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • آغاز ثبت نام جدید مدیران خودرو / با قسط 60 ماهه با قیمت کارخانه + جدول