Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار بود نتایج آزمون استخدامی روز گذشته ۱۲ خرداد اعلام شود اما هنوز خبری از اعلام نتایج نیست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ابتدایی‌، 8 اردیبهشت امسال برگزار شد، آزمونی که بنابر شرایط جذب و پذیرش معلمان و انجام گزینش، جدا  از سایر آزمون‌های استخدامی برگزار شد و بنا بود تا 12 خرداد نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آن اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان هم بنابر برنامه زمان‌بندی اعلام شده هفته بعد از اعلام نتایج وارد فرایند گزینش می‌شوند اما آنچه در عمل اتفاق افتاده، خلف وعده سازمان سنجش کشور در اعلام نتایج آزمون استخدامی تا این لحظه است و هنوز خبری از اعلام نتایج نیست.

شرایط شرکت معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تسهیل شد

پس از قبولی داوطلبان در مرحله آزمون کتبی، داوطلبان استخدام آموزگار ابتدایی 1402 باید در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. در صورتی که داوطلبان نتوانسته باشند در مرحله آزمون کتبی حد نصاب آزمون را کسب کنند، شرکت در مرحله بررسی مدارک هم امکان‌پذیر نخواهد بود.

این تاخیر در اعلام نتایج در کنار تنش و اضطرابی که برای شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش در پی دارد، فرایند گزینش را هم که قرار بود از هفته آینده آغاز شود، دچار اختلال کرده است.

با این وجود و در پی تماس‌های مکرر داوطلبان با خبرگزاری تسنیم، علل این تاخیر را از سازمان سنجش پیکیری کردیم اما همچنان مسئولان در این مورد پاسخگو نبوده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون استخدامی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟