Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:06:37 GMT

مرحله جدید طرح ملی کالا برگ الکترونیک در لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۸۹۴۳۰۰

مرحله جدید طرح ملی کالا برگ الکترونیک در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در جلسه تشریح طرح ملی کالا برگ الکترونیک لرستان، اظهار داشت: افرادی که بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه نقدی خود را برای خرید اقلام مشمول طرح کالا برگ الکترونیک اختصاص دهند از سود ۲۰ درصدی یارانه نیز بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: افرادی که نخواهند از خرید کالا برگ الکترونیک استفاده کنند مبلغ نقدی یارانه خود را بدون سود ۲۰ درصد و مطابق روال گذشته دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان، تصریح کرد: اقلامی که در این طرح قرار دارند ۱۱ قلم اساسی شامل شیرکم چرب، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، ماست پرچرب، قندوشکر، حبوبات و گوشت منجمد است.

زیویار، افزود: متقاضیان استفاده از خرید طرح کالا برگ الکترونیک می‌توانند تنها یک قلم و یا از هر ۱۱ قلم خرید کنند.

وی تصریح کرد: خرید کالاهای مشمول طرح از طریق فروشگاه‌هایی که دارای دستگاه کارتخوان مجهز به سامانه طرح ملی کالا برگ الکترونیک هستند امکان پذیر است.

استاندار لرستان، گفت: این طرح علاوه بر اعطای ۲۰ درصد اضافه بر یارانه معمول باعث حمایت از تولیدات غذایی داخلی شده و بسته‌های غذایی را مستقیم سر سفره دهک‌های محروم جامعه خواهد آورد.

بنا بر این گزارش، طرح ملی کالا برگ الکترونیک ویژه خانوارهای دهک اول تا سوم جامعه است که از امروز سیزدهم خرداد ماه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز می‌شود.

سایر خانوارهای دهک‌های اول تا سوم در مرحله بعدی طرح تحت پوشش قرار خواهند گرفت که زمان اجرای آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5801177

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان فرهاد زیویار کالابرگ الکترونیک بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی خطبه های نماز جمعه مشهد دهه کرامت اردبیل تبریز بجنورد امام رضا ع کرمانشاه اصفهان امام خمینی ره اقلیم کردستان عراق ولادت امام رضا ع طرح ملی کالا برگ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۸۹۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد