Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از تداوم ۲ روزه عملیات جستجوی جمعیت هلال احمر و گروه‌های کوهنوردی شهرستان دماوند برای پیدا کردن پاراگلایدر سوار مفقود شده در ارتفاعات خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، روز شنبه 13 خردادماه حوالی ساعت 10:30 صبح یک تیم سه نفره چتر بازی پاراگلایدر سوار از منطقه امامزاده هاشم دماوند به سمت چنار شرق و دریاچه تار اقدام به پرواز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گفته و احتمالات یکی از همراهان متأسفانه یکی از چتربازان در محدوده چنار شرق و دریاچه تار سقوط می‌کند.

عملیات جست‌وجوی پلیس، جمعیت هلال‌احمر و گروه‌های کوهنوردی شهرستان دماوند برای پیدا کردن این پاراگلایدرسوار مفقود شده از صبح اولیه حادثه آغاز و تاکنون ادامه دارد.

شروع عملیات مجدد جستجو از ساعت 3 بامداد امروز 

سعید طاهری در حاشیه عملیات جستجو برای نجات چتر باز مفقود شده، اظهار داشت: حادثه‌ای مبنی بر سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات شهرستان دماوند به نیرو های عملیاتی هلال احمر مستقر در پایگاه اطلاع‌رسانی شد و 3 تیم  امداد و نجات کوهستان به همراه سه خودرو عملیاتی و یک موتور تریل به محل اعزام شدند. 

وی افزود: بنابر احتمال و گفته همراهان متأسفانه یکی از چتربازان در محدوده چنار شرق و دریاچه تار سقوط کرده است. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر دماوند گفت: جمعیت هلال احمر به‌زودی بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر جهت پیدا کردن این چتر مفقود شده به شهرستان دماوند اعزام شود.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد:از نیروهای امداد و نجات و داوطلبان مردمی تقاضا می‌شود، نسبت به جستجو و امدادرسانی به فرد مصدوم اقدام و در صورت مشاهده سریعاً مراتب را به پلیس و هلال‌احمر گزارش دهند.

به گزارش تسنیم، اعزام تیم امداد و نجات پشتیبان برای جستجو و نجات پاراگلایدرسوار مفقود شده در ارتفاعات شهرستان دماوند از جمعیت هلال‌احمر آمل کمک‌رسانی می‌شود.

طبق اخبار و اطلاعات به‌دست آمده، محدوده جغرافیایی احتمالی جهت جست‌وجو و نجات پاراگلایدرسوار مفقود شده 60 کیلومتر مربع در ارتفاعات است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند مفقود شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی