Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما پول زیادی را نصیب لئوناردو دیکاپریو کرد. «تایتانیک» (Titanic) را یکی از بهترین فیلم‌های دهه‌ی ۱۹۹۰ می‌دانند و با فروش بیش از ۲/۲ میلیارد دلار، کماکان در بین ۵ رتبه‌ی برتر فروش گیشه قرار دارد. لئوناردو دیکاپریو به لطف یکی از بند‌های قراردادش در نهایت درآمد زیادی از این فیلم کسب کرد و از این جهت با فاصله‌ی بسیار زیادی از همبازی خود کیت وینسلت سبقت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا همه نام بازیگران اصلی فیلم «تایتانیک» را می‌دانند، اما در سال ۱۹۹۷ آن‌ها شهرت چندانی نداشتند و بازیگران تازه کار، اما آینده داری محسوب می‌شدند.

با این حال، کیت وینسلت کماکان دستمزد خوبی برای نقشش در این فیلم دریافت کرد که ۲ میلیون دلار بود. این مبلغ برای یک بازیگر جوان و نه چندان شناخته شده به طور حتماً بسیار زیاد بود.

وینسلت البته شایستگی این دستمزد را داشت – او ساعت‌های طولانی کار کرده بود، زمان زیادی را در آب یخ گذرانده بود، به ذات الریه‌ی شدید مبتلا شده بود و حتی نزدیک بود در حین فیلمبرداری غرق شود.

وینسلت با از خودگذشتگی خود را وقف فیلم کرد و این دستمزد را به شایستگی برای کار عالی اش دریافت کرد.

وینسلت گرچه پول زیادی برای نقش خود گرفت، اما به اندازه‌ی همبازی اش، لئوناردو دیکاپریو نبود. دیکاپریو که در آن زمان بازیگر شناخته شده تری بود برای نقش خود ۲/۵ میلیون دلار دستمزد گرفت.

سابقه‌ی کاری بیشتر او و موفقیت فیلم هایش در گیشه احتمالاً دلیل بیشتر بودن دستمزد او بود.

با این حال، دیکاپریو در نهایت ۲۰ برابر بیشتر از وینسلت از پروژه «تایتانیک» کسب درآمد کرد. اما چگونه؟ دیکاپریو که موفقیت «تایتانیک» را پیش بینی کرده بود، با استودیوی فیلمسازی توافق کرد ۱/۸ درصد از کل درآمد فیلم به او تعلق گیرد.

احتمالاً وقتی فیلم «تایتانیک» موفق شد رکورد فروش گیشه را بشکند و جوایز زیادی دریافت کند، دیکاپریو خود نیز شوکه شده بود.

به لطف این موفقیت، در مجموع ۴۰ میلیون دلار از فیلم «تایتانیک» نصیب دیکاپریو شد. «تایتانیک» ۲/۲ میلیارد دلار فروش کرد و دیکاپریو نیز به اندازه‌ی سهم خود از آن منتفع شد.

گفته می‌شود دیکاپریو بخشی از درآمدهایش را به کار‌های خیر اختصاص می‌دهد.

میلوینا دین آخرین بازمانده‌ی کشتی تایتانیک بود. او در آن زمان در خانه‌ی سالمندان زندگی می‌کرد و از پرداخت هزینه‌های خود ناتوان بود. دون مولان، نویسنده‌ی ایرلندی تصمیم گرفت دست به کار شود و کاری برای این زن کند. او بنیاد میلوینا را به راه انداخت که برای کمک به او در پرداخت هزینه‌های درمانی اش پول جمع می‌کرد. دیکاپریو به همراه وینسلت و جیمز کامرون، کارگردان فیلم «تایتانیک» به این بنیاد پول اهدا کردند. میلوینا نیز مجبور نشد یادگاری هایش از کشتی تایتانیک را برای تأمین هزینه هایش بفروشد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

کلیدواژه: تایتانیک قیمت طلا و ارز قیمت موبایل لئوناردو دیکاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم

اسطوره چلسی و لیگ برتر انگلیس از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد می‌گوید. 

طرفداری | سر الکس فرگوسن ماه‌ها برای انتقال جان تری تلاش کرده بود. 

جان تری در جدیدترین صحبت‌های خود در پادکست سایمون جردن، از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد پرده برداشت. پس از تغییر سرمربی آکادمی وست‌هم، تری باید به سراغ باشگاه جدیدی می‌رفت. او فرصت انتقال به چلسی، منچستریونایتد و آرسنال را داشت. اسطوره آبی‌ها در نهایت تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود و تا پایان دوران حضورش در این باشگاه، بیش از 500 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد. جان تری در این مورد گفته است:

آرسنال فرش قرمز برایم پهن کرده بود، منچستریونایتد هم همینطور، اما چلسی هیچ کاری نکرد. تنها چیزی که به من پیشنهاد داد، یک جفت کفش برای اولین فصل و دو پوند هزینه رفت و آمد با قطار بود. سر الکس فرگوسن هر هفته یا ماهانه با خانه ما تماس می‌گرفت، با پدرم و با من صحبت می‌کرد و بررسی می‌کرد که به مدرسه می‌روم، همه کارها را درست انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم. واقعا باورنکردنی بود.

با وجود تلاش‌های وسوسه کننده سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، جان تری عاشق چلسی شده بود. او در این مرود می‌گوید:

وقتی وارد چلسی شدم، می‌دانستم که باشگاه مناسبی برای من است. احساس می‌کردم خانه‌ام را پیدا کرده‌ام، می‌دانید، مثل زمانی که وارد خانه‌ای می‌شوید و احساس می‌کنید که برای 20 سال آینده آنجا خواهید بود، این حس را در چلسی داشتم. نمی‌دانم چه بود، چون خودم از مدرسه به تمرین می‌رفتم. در ساعت 16:30 مدرسه را ترک می‌کردم تا ساعت هفت به آنجا برسم. دو پوند را هرگز برای قطار پرداخت نمی‌کردم. از 14-15 سالگی برای چند سال به این سبک زندگی کردم. باید تصمیم می‌گرفتم که کدام تیم را انتخاب کنم اما من عاشق چلسی شده بودم. 

 پدر جان تری هوادار سر سخت شیاطین سرخ بود. مدافع سابق سه‌شیرها از پدرش می‌گوید:

وقتی در چلسی فرم‌های مدرسه‌ام را امضا می‌کردم، آن‌ها برای من و خانواده‌ام غذا تدارک دیده بودند... قبل از امضا، پدرم عصبانی شد و گفت «لعنتی، باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی!».

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)