Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-27@03:02:07 GMT

جی پاور با یک هیولای سبز/ این ب ام و دیدن دارد!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۹۰۴۴۴۲

جی پاور با یک هیولای سبز/ این ب ام و دیدن دارد!



جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال 1983 میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.

به گزارش عصر ایران، جی-پاور با معرفی یک ب ام و داغ تبدیل به تیتر رسانه های خودرویی جهان شده است. پروژه ای که نامی طولانی دارد و البته به همین اندازه نیز جزئیات جذاب دارد که می تواند هر علاقه مند به دنیای خودرو را برای ساعت ها مجذوب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی پاور عنوان BMW M3 Touring G-Power G3M Bi-Turbo را برای معرفی پروژه در نظر گرفته و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، ب ام و ام3 تورینگ با کد رنگ بینظیری از سبز لیزری و عناصر اسپرت بدنه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

این ب ام و در حالت استاندارد از پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر توربودوقلو خانواده اس58 استفاده می کند که برابر با 510 اسب بخار خروجی و 649 نیوتن متر گشتاور دارد. پس در حالت استاندارد نیز این خودرو یک مبارز خیابانی تمام عیار است اما این اعداد برای جی پاور قطعا رضایت بخش نیست...

گفتنی است جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال 1983 میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.

مهندسان جی پاور پس از تغییرات فنی، میزان خروجی پیشرانه را به 720 اسب بخار و گشتاور را به 849 نیوتن متر ارتقا داده اند. جی-پاور از نرم افزار تخصصی خود طی این تغییرات فنی استفاده کرده و همچنین از تغییرات سخت افزاری باید به سیستم اگزوز دوقلو جدید، توربو دوقلو جدید و... اشاره کرد. بیشینه سرعت ثبت شده توسط جی پاور 322 کیلومتر برساعت بوده است.

رینگ های آلومینیومی 20 اینچی در محور جلو و 21 اینچی عقب، پنل های فیبر-کربن در قسمت های مختلف بدنه، فرمان فیبر-کربن و کف پوش با لوگوی جی-پاور از دیگر تغییرات تیونر هستند.

حضور سنگین بخش های فیبر-کربن روی درپوش موتور بسیار جلب توجه می کنند. اینجا دو ردیف آبشش در قسمت جلو درپوش موتور جانمایی شده و پس از آن نزدیک به شیشه جلو نیز یک ورودی هوای چندسطحی فیبر-کربنی دیگر قرار دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم