Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@20:38:09 GMT

شکست نزدیک شهید شاملی مقابل نماینده بحرین

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۹۰۶۴۹۹

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون در چهارمین دیدار خود از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) به مصاف النجمه بحرین رفت و در پایان شکست خورد.

نماینده بحرین بازی را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی اختلاف ایجاد کرد و در پایان نیمه نخست با نتیجه ۲۳ بر ۱۵ شهیدشاملی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نیمه دوم نماینده ایران تلاش زیادی برای بازگشت به بازی کرد و با اینکه توانست اختلاف امتیازی را کم کند اما در پایان با نتیجه ۳۶ بر ۳۳ بازی را به النجمه بحرین واگذار و دومین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

همچنین در پایان این دیدار با نظر مسئولان برگزاری مسابقات محمدعلی دروازه بان تیم النجمه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: هندبال باشگاه های آسیا نیروی زمینی شهید شاملی کازرون النجمه بحرین محمد علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۰۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!