Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: نخستین بسته نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در پرند به تعداد یکهزار و 500 واحد در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از وزارت راه؛علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص برنامه آن شرکت برای افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید که در مرحله تکمیل قرار دارند توضیحاتی ارایه کرد و گفت: نخستین واحدهای نهضت ملی که در شهرهای جدید عملیات اجرایی آنها مشخصا طی دولت سیزدهم آغاز شد در مراحل پایانی قرار دارند و بخشی از آنها در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: نخستین بسته نهضت ملی مسکن به تعداد یکهزار و 500 واحد که از خرداد 1401 عملیات اجرای آنها در پرند آغاز شده بود و در مراحل پایانی قرار دارند در هفته دولت تکمیل و تحویل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: رویکرد ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در پرند مدیریت منابع، کنترل پروژه و بهره‌مندی از پیمانکاران توانمند بود که بناست تا این رویکرد برای سایر واحدهای در حال ساخت و در حال برنامه‌ریزی اعمال شود.

جعفری پیشرفت فیزیکی یکهزار و 500 واحد نهضت ملی پرند را 85 درصد عنوان و تصریح کرد: در برنامه است تا با این رویکردها بتوانیم سرعت احداث و تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن را در شهرهای جدید تسریع کنیم.

وی همچنین با توضیح اینکه دولت سیزدهم در ابتدای شروع به فعالیت بخشی از واحدهای مسکونی آغاز شده را با پیشرفت‌های 10 و کمتر از 10 تحویل گرفت از برنامه تکمیل این واحدها خبر داد و گفت: پروژه‌های مسکونی که از دولت قبل تحویل گرفته شد و بخش عمده آنها پیشرفت‌های فیزیکی 10 و کمتر داشتند و بخشی از آنها در پرند، پردیس و سایر مناطق قرار دارند در حال تکمیل هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن شهرهای جدید قرار دارند 500 واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۱۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن