Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:18:54 GMT

مرگ راننده مینی بوس در اصفهان در تصادف با تانکر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۹۱۴۳۰۲

مرگ راننده مینی بوس در اصفهان در تصادف با تانکر

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه ترافیکی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه مینی بوس با تانکر برخورد کرده است، ادامه داد: این حادثه در اتوبان آزادگان اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲۲ به محل این حادثه اعزام شده است، تصریح کرد: متأسفانه راننده مینی بوس در اثر شدت حادثه در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رعایت نکات ایمنی، پرهیز از رفتارهای پر خطر و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خواسته آتش نشانان اصفهان از شهروندان است.

کد خبر 5803116

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادف مینی بوس مرگ و میر فرهاد کاوه آهنگران اصفهان ارتحال حضرت امام خمینی ره بوشهر امام خمینی ره قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران سالروز رحلت امام امام خمینی مشهد تبریز همدان ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۱۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ساعتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تاکسی در حد فاصل روستای عباس آباد دره شهر و زرانگوش بدره ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبه رو باهم برخورد کردند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های برون شهری بوده است؛  دچار حریق می شود و هر ۴ سرنشین آن در میان شعله های آتش می سوزند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده است که به صورت سرپایی با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود.

به گفته سرهنگ کهزادی، رییس پلیس راه استان، علت تصادف، انحراف به چپ کامیون کمپرسی بوده است.

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم