Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مظفرپور ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم‌پزشکی با بیان اینکه ۲۹ پروژه نیمه کاره این شهرستان در سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود، افزود: بسیاری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در زمانی تکمیل و آماده بهره برداری است که بسیاری از واحدهای دولتی و مراکز خصوصی به علت تأمین نشدن اعتبارات راکد ماندند اما این دانشگاه توانست با پشتکار و همکاری شبانه روزی طرح‌ها را به سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها انشالله در آینده نزدیک سرانه درمانی این شهرستان افزایش می‌یابد و فرآیند تکمیل مرکز درمانی تخصصی ناباروری مستقل شمال کشور با پیشرفت ۹۵ درصدی از جمله پروژه‌های تخصصی موفق درحوزه ناباروری در کشور است که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان کرد: همچنین پروژه توسعه بیمارستان امیرکلا و افتتاح سلامت‌کده طب سنتی، افتتاح سالن ورزشی بانوان و سالن همایش این دانشگاه جزو برنامه هاست و فاز اول مرکز جامع دیالیز طاهره وایگانی «همسر زنده یاد حاج موسی میناگر» و افتتاح دانشگاه دندانپزشکی از جمله پروژه‌هایی است که باید تا پایان سال افتتاح شود.

مظفرپور تصریح کرد: بیمارستان کودکان امیرکلا سال گذشته ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با همت و پشتیبانی این دانشگاه اکنون به مرحله افتتاح رسیده است و علاوه براین با افتتاح ۱٠٠ تخت دیالیزی بسیاری از مشکلات امروزی بیماران حل خواهد شد.

کد خبر 5804100

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران شبکه بهداشت و درمان بابل بوشهر ارتحال حضرت امام خمینی ره امام خمینی ره قیام 15 خرداد کرمانشاه خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران سالروز رحلت امام امام خمینی مشهد همدان ایلام تبریز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۹۲۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد