Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از شهر چغادک اظهار داشت: در سفرهای نظارتی که به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه داریم سعی می‌کنیم تا به فراخور زمان مسائل مردم را از نزدیک بشنویم و اقدامات لازم را با پیگیری از دستگاه‌های مربوطه پیش ببریم.

وی با اشاره به مسائل مورد بررسی در سفرهای نظارتی بیان داشت: بررسی مسائل درمانی، آموزشی، ورزشی و عمرانی از اولویت‌های سفرهای نظارتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از نهایی شدن موضوع بازسازی گلزار شهدای شهر چغادک خبر داد و گفت: در نشستی که با مسئولین شهری و استانی در مقبره الشهدای شهر چغادک داشتیم قرار شد بازسازی این مکان با همکاری بنیاد شهید و شهرداری چغادک آغاز شود.

جمیری توسعه فضای آموزشی را یک نیاز قطعی برای شهر چغادک دانست و افزود: در بازدیدی که از مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای چغادک داشتیم با تاکید صورت گرفته، مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر قول داد تا مهرماه مدرسه برای پذیرش دانش آموزان آماده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: طی بازدیدهایی که از اماکن ورزشی شهر چغادک با همراهی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان داشتیم تلاش شد تا مسائل و کمبودها شناسایی شود و برای تکمیل زمین چمن ۹ نفره و تجهیز مجموعه ورزشی شهر چغادک تصمیمات خوبی جهت تخصیص اعتبارات اتخاذ شد.

جمیری موضوع بهداشت و درمان شهر چغادک را یکی دیگر از مسائل اولویت دار این شهر دانست و اظهار داشت: متأسفانه با وجود جمعیت قابل توجه این شهر و سطح درآمد مردم نیاز به تجهیز و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی امری ضروری است.

وی افزود: بنا به اهمیت موضوع بعد از ارزیابی دقیق دانشگاه علوم پزشکی در نشستی جداگانه با حضور مسئولین شهر چغادک و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جهت اضافه کردن فضای بهداشتی و درمانی و تجهیز مرکز جامع سلامت چغادک تدبیر خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در پایان اظهار داشت: همه ما مدیون مردم هستیم و اگر فرصت یا قدرتی داریم بواسطه اعتماد مردم است و وظیفه داریم تا روز آخر این مأموریت را به خوبی پیش ببریم.

کد خبر 5813015

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گلستان کرمانشاه نیروی انتظامی صنایع دستی فارس تبریز ایلام اصفهان مشهد کشاورزی همدان شهر چغادک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۰۰۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد