Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در سعادت‌آباد اصفهان از ۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در سعادت‌آباد اصفهان از ۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر است.

فردی ادعا می‌کند که فرصتی بسیار مناسب و عالی برای سرمایه گذاری را می‌خواهد در اختیار متقاضیان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک آپارتمان ۴۲۵ متری را در خیابان سعادت آباد عرضه کرده است که دسترسی عالی داشته، جنوبی و غرق در نور است. قیمت هر متر از این آپارتمان ۱۶۰ میلیون تومان و در مجموع ۶۷ میلیارد تومان است، قابل ذکر است که محله سعادت آباد در جنوب شهر اصفهان واقع شده است.

در این منطقه خانه‌های کلنگی هم به مشاوران املاک سپرده شده تا اگر فردی قصد سرمایه گذاری و ساخت مجتمع‌های مسکونی دارد از آن بهره ببرد. یک خانه کلنگی در خیابان فرایبورگ به قیمت هر متر ۲۲۹ میلیون تومان عرضه شده که ۲۶۲ متر زیربنا داشته و قیمت آن ۶۰ میلیارد تومان است.

یک آژانس مشاور املاک نیز آپارتمانی ۱۴۰ متری به قیمت ۱۰ میلیارد تومان عرضه کرده که مالک آن تمایل به معاوضه این آپارتمان با ملک دیگری تا قیمت ۱۵ میلیاردتومانی را نیز دارد.

کد خبر 668116

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاثیر نرخ ارز در قیمت مسکن قیمت مسکن قیمت مسکن ملی افزایش قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن آخرین قیمت مسکن قیمت مسکن اصفهان خرید خانه در اصفهان قیمت خانه در اصفهان پیش فروش مسکن اصفهان اخبار افزایش قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن امروز افزایش قیمت مسکن امروز ریزش قیمت مسکن نمودار قیمت مسکن تحولات قیمت مسکن وضعیت قیمت مسکن در آینده ریزش قیمت مسکن در راه است قیمت مسکن امروز قیمت مسکن در اصفهان امروز رشد قیمت مسکن در اصفهان قیمت مسکن انلاین قیمت مسکن امروز اصفهان پیش بینی قیمت مسکن سقوط قیمت مسکن قیمت مسکن و خودرو قیمت مسکن در شهرستانها آغاز سقوط قیمت مسکن تورم و افزایش قیمت مسکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون تومان قیمت هر متر سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۰۱۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری کود‌های شیمیایی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال به عنوان قاچاق در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
دانش پناه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف نگهداری ۶۳۰ کیسه کود شیمیایی خارج از ضوابط تعیینی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: رای صادره شعبه بدوی پس از قطعیت اجرا و جریمه وصول شد.

دیگر خبرها

  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران