Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اچ‌اس‌ئی شرکت پالایش گاز فجر جم اعلام کرد که کارکنان و دوستداران محیط زیست در این شرکت به همراه خانواده‌های خود، چند صد متر از ساحل خلیج فارس در شهر بندری سیراف را پاک‌سازی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا دهقان منشادی در این باره گفت: نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان و علاقه‌مندان به محیط زیست به همراه خانواده‌های خود در این برنامه مشارکت داشتند که ساحل‌پیمایی و پاک‌سازی در بندر سیراف، پیش از طلوع آفتاب به‌دلیل هوای شرجی و گرمای طاقت‌فرسا انجام شد و چند ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیراف شهری تاریخی و بندری در استان بوشهر و جنوب ایران و حاشیه خلیج فارس است و پاک‌سازی این ساحل از سوی کارکنان شرکت در حقیقت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی آنهاست.

رئیس اداره اچ‌اس‌ئی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: اخلاق‌مداری، توجه به مسئولیت اجتماعی، توجه به بوم‌گردی منطقه و مسائل محیط زیستی همواره یکی از اهداف اصلی دوستداران محیط زیست در پالایشگاه گاز فجر جم است.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت پالایش گاز فجرجم مسئولیت اجتماعی پاکسازی محیط زیست اچ اس ئی خلیج فارس بندر سیراف فجر جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۱۴۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران