Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:57:08 GMT

آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در چغادک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۱۴۳۶۴۱

آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در چغادک برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بوشهر ظهر چهارشنبه در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان در چغادک اظهار داشت: با مشارکت بیشتر خیرین در امر ازدواج آسان جوانان بتوانیم در این امر مقدس که در دین مبین اسلام بر آن تأکید فراوانی شده است، گام‌های بلندی برداریم.

صالح رحیمی با اشاره به سیاست‌های کلی استان در خصوص ازدواج و افزایش جمعیت، خاطرنشان کرد: ازدواج و تشکیل خانواده در آموزه‌های دینی ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و بر آن تأکید فراوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر افزود: فرزندآوری یکی از فرایندهای زیربنایی در تحکیم و رضایتمندی خانواده است و اندیشه فرزندآوری در ایجاد آرامش و استواری و کارآمدی خانواده تأثیر زیادی دارد.

وی تأکید کرد: جمعیت جوان در هر کشوری از عوامل بسیار مهم اقتدار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و حتی نظامی و امنیتی و فرهنگی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

فرماندار بوشهر به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوشهر، بخشدار چغادک و مسئول دفتر امام جمعه شهر چغادک و مردم خونگرم شهر چغادک در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان که توسط کانون خدمت رضوی بخش چغادک با همکاری بنیاد کرامت رضوی و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در گلزار شهدای خوش نام شهر چغادک برگزار شد حضور یافتند.

کد خبر 5828302

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر صالح رحیمی فرزند آوری مهمونی 10 کیلومتری بوشهر عید غدیر خم کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تبریز مهمونی 10 کیلومتری ایلام گلستان شهرستان کرج مشهد فارس اردبیل سنندج اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۱۴۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد