Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شورای اداری استان هرمزگان به آموزش‌وپرورش خبر داد.

محمد قویدل صبح امروز (۱۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: درجلسه شورای اداری استان هرمزگان در بخش تخت استان هرمزگان برگزار شد و بنا به تصویب مصوبات شورای اداری استان بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت پیشبرد دستگاه تعلیم و تربیت به آموزش‌وپرورش استان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مژده ساخت اولین فضای مستقل هنرستان در شهر قلعه قاضی خبر داد و عنوان کرد: این جلسه که با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مصوبات بسیار خوبی از جمله ساخت اولین فضای مستقل هنرستان در شهر قلعه قاضی به ارزش ۱۲۰میلیارد ریال، بهسازی مدارس و تعمیرات مدارس به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، تجهیز ات نمازخانه و آزمایشگاه‌های مدارس به ارزش ۲۰ میلیارد، ساخت مدرسه سه کلاسه استثنایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، تکمیل خوابگاه هنرستان شبانه روزی تخت به ارزش ۷۰ میلیارد ریال، تعمیر و بازسازی ۱۷ مدرسه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و جمع آوری سه کلاس کانکس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را به همراه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استانی سیاسی استانی ورزشی مجلس شورای اسلامی كرمانشاه استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استان هرمزگان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۱۵۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن خجسته : به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن خجسته باقرزاده با اشاره به کاندیداتوری‌اش در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت : برخی‌ها با خود من تماس گرفتند و گفتند که اگر می‌خواهید در لیست باشید، دیداری با هم داشته باشیم. من گفتم با هیچ‌کس ملاقات نمی‌کنم؛ می‌خواهم در مجلس مستقل باشم. اگر به مجلس رفتم الحمدالله، اگر هم راه نیافتم باز الحمدالله.

بنابر روایت ایرنا، وی افزود: واسطه‌های چند نفر از رجال سیاسی برای ملاقات با من تماس گرفتند و من گفتم تا قبل از انتخابات هیچ ملاقاتی نخواهم کردم، چون گفته بودند فلانی را در لیست بگذاریم من گفتم تصمیم با خودشان است.

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه اگر اسم مرا در لیست گذاشتند که از آنها خیلی تشکر می‌کنم، اگر هم نگذاشته بودند گله‌ای نخواهم کرد، اظهار کرد: من می‌خواهم اگر به مجلس رفتم، مستقل باشم. «خواهی به کعبه رو کن و خواهی به سومنات. از اختلاف راه چه غم، رهنما یکی است»

وی با بیان اینکه «والله»، «والله» بنده از رأی‌ام در قیامت دفاع می‌کنم و به آنچه که فکر می‌کنم درست و حق است رأی خواهم داد، تاکید کرد: اصل ۴۴ را باید واقعا جدی گرفت. ظرفیت‌های فردی و سرمایه‌ای در کشور وجود دارد اما راه آنها بسته است. اگر ما می‌گوییم جهش اقتصادی، دولت فعالیت آن را انجام می‌دهد اما زمینه‌ها را باید مهیا کنیم و در واقع دولت نقش تنظیم‌گری داشته باشد. وظیفه دولت ایجاد یک محیط رقابتی منصفانه است. دولت نباید رقیب باشد و اجازه ندهد انحصار ایجاد شود و یک نفر همه بازار را در اختیار بگیرد.

عضو فهرست ائتلاف جبهه شورای انقلاب تصریح کرد: وقتی از دولت نام می بریم شاید منظور رئیس جمهور یا وزیر نباشند، بیشتر سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسساتی هستند که خیلی‌ها هم پاسخگو نیست. این پایگاه‌های قدرت است بخش‌هایی از درون دولت نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

خجسته باقر زاده سازمان مدیریت و برنامه و بودجه باید رفتار شرکت‌ها را ارزیابی کند و آنها را توبیخ و یا تشویق کند، اما ما این کارها را انجام نمی‌دهیم، تصریح کرد: ما می‌توانیم برای شرکت‌ها قالب بگذاریم. اول سال به مدیر بگوییم که این شرکت با این سرمایه چقدر می‌تواند درآمد کسب کنند. نظارت مجلس هم بسیار مهم است، البته نه اینکه قانون مهم نباشد.

وی با بیان اینکه مدیر ۴ وظیفه اساسی دارد، برنامه‌ریزی، سازماندهی، اجرا و نظارت و کنترل را از جمله وظایف او می داند و می‌گوید: اگر قرار شد مدیر فقط بر یک وجه تکیه کند، کدام وجه باید باشد و همه بگویند وجه آخر زیرا از این طریق حتی می‌توانید برنامه‌تان را اصلاح کنید و اتفاقا در این موضوع غفلت شد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گر بر اجرای قانون نظارت شود، هم ضعف‌های قانون و هم کاستی‌های اجرا و آیین‌نامه‌ها و هم ضعف کسانی که باید اجرا کنند مشخص می‌شود. قانون خوب نیازمند نظارت خوب است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904434

دیگر خبرها

  • حسن خجسته : به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی خوزستان
  • اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی کشور در قاین افتتاح شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)