Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - >رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دشتی از لکه گیری 4 کیلومتر محور کردوان - زیارت با آسفالت سرد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا (بوشهر) محمد یوسفی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دشتی از لکه گیری 4 کیلومتر محور کردوان - زیارت با آسفالت سرد خبر داد و گفت: روکش آسفالت گرم محور گزدراز- زیارت به طول 2 کیلومتر، لایروبی 100دستگاه ابنیه فنی بزرگراه سیراف، شانه سازی و حذف اختلاف ارتفاع به طول 5کیلومتر،رنگ آمیزی 370پایه تابلوهای اطلاعاتی در کریدور اصلی ،نصب دو عدد تابلو اطلاعاتی بزرگ در محور شاخص ،تسطیح و ریگلاژ 24 کیلومتر راه روستایی شنبه به بخش طسوج ،بازگشایی وپخش 300متر آسفالت گرم در گردنه صعب العبور "وای وای" از دیگر اقدامات سه ماهه ابتدای سال در شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی با اشاره به نصب 400 عدد پایه و تابلو در حوزه استحفاظی افزود: تسطیح وریگلاژ 160 کیلومتر بزرگراه سیراف، مرمت 4دستگاه پل بزرگ محور خورموج- کنگان و 3 کیلومتر جدا کننده فیزیکی نیوجرسی در محدوده محمد آباد - زایر عباسی به عنوان نقطه حادثه خیز اجرایی شده است.
شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر 703 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان 366 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۱۶۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این روز‌ها کشاورزان شهرستان دشتی مشغول برداشت محصول گندم از مزارع خود هستند.

گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژیک نقش به‌سزایی در سفره مردم دارد به‌طوری که قوت غالب مردم استان بوشهر نان است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی امسال ۴۳ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته که از این مقدار ۴ هزار هکتار آبی و ۳۹ هزار هکتار نیز دیم است.

احمد ایزدی افزود: با توجه به کم‌بارشی سال زراعی جاری، بیشتر محصول دیم شهرستان به ثمر نرسیده و قابل برداشت نیست و پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن محصول برداشت شود که بیشتر آن از مزارع کشت آبی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد