Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت فوتبال گناوه جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال ایران به مدت ۲ روز به میزبانی بندر گناوه برگزار می‌شود.

مهراب دشتی مکان افزود: یکی از دلایل انتخاب این بندر برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دختران، تشابه شرایط آب هوایی این منطقه به کشور تایلند محل برگزاری مرحله دوم بازی‌های آسیایی تیم‌های دختران زیر ۱۷ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از دیگر دلایل برگزاری این اردو و میزبانی این بندر از تیم ملی معرفی استعدادهای بازیکنان نوجوانان شهرستان و استان برای حضور در تیم‌های ملی و کشوری است تا بتوانند حضور بیشتری در این تیم‌ها داشته باشند.

وی گفت: در جهت رشد، توسعه و تعالی فوتبال شهرستان با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا در آینده بتوانیم علاوه بر تیم ملی، میزبان تیم‌های لیگ برتری در شهرستان باشیم.

رقابت‌های مرحله دوم قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و هند هم‌گروه است.

این مسابقات از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۵ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

کد خبر 5836462

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه فوتبال تیم ملی فوتبال بندر گناوه بوشهر حجاب و عفاف عفاف و حجاب کرمانشاه شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه تبریز گلستان مشهد ایلام اردبیل ماه محرم فارس سانحه تصادف زیر ۱۷ سال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۲۲۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد