Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@12:09:24 GMT

اتوبان جم- سیراف بهسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۲۴۳۲۰۹

اتوبان جم- سیراف بهسازی می شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای فاز اول بهسازی و ترمیم محور جم سیراف خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان برای فاز اول بهسازی و ترمیم محور جم سیراف خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخترشناس با اشاره به اینکه آسفالت بسیاری از نقاط مسیر کوهستانی جم سیراف به علت حجم تردد وسایل نقلیه باری خصوصا ناوگان صنایع جنوب استان، دچار تخریب و نشست شده افزود: این موضوع گلایه مندی کاربران جاده ای را در پی داشته و به مطالبه ای چندین ساله مبدل شده بود که در دولت سیزدهم بهسازی این محور در اولویت قرار گرفت.

وی خبر داد: محور جم- سیراف ۱۰۰ کیلومتر است که با پیگیری های صورت گرفته، پیمانکار بهسازی فاز اول آن به طول ۶۰ کیلومتر انتخاب گردیده و به زودی عملیات اجرایی آن کلید می خورد.

اخترشناس یادآور شد: برای فاز نخست این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه شامل اجرای لایه بتنی، روکش آسفالت، درزگیری، لکه گیری و تثبیت نشست های اتوبان سیراف- جم است که با اجرایی شدن پروژه، شاهد رضایت مندی و ایمنی کاربران جاده ای در این محور خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۲۴۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برفروبی و بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور، ۱ دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

آهکی بیان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

 وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان