Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@05:29:08 GMT

نشست بررسی طرح مسجد محور در کلارآباد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۲۵۲۵۷۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در این نشست چگونگی اجرای طرح مسجد محور محله‌های مهدوی با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان سپاه نواحی غرب استان، آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در کلارآباد بررسی شد.

در این همایش نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در طرح مسجد محور محله‌های مهدوی نیاز‌ها و مسائل رصد و آسیب شناسی می‌شود و امورات عمرانی، خدماتی، سرمایه‌گذاری، تولیدی، کشاورزی و فرهنگی و مذهبی توسط مردم اجرا می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله محمدی لائینی  بابیان اینکه بایدپیوند محله و مسجد محکم‌تر از گذشته برقرار شود افزود: الحمدالله این طرح در محلات با محوریت مساجد در حال اجرا است و این نشان می‌دهد که نباید فقط به امید نهاد‌های حمایتی باشیم، مردم باید با تعامل، همکاری و همراهی مسائل و مشکلات خود را رفع کنند. 

فرمانده سپاه کربلای مازندران در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت و روند اجرای این طرح در سطح استان گفت: در حقیقت تداوم مسیر انقلاب اسلامی به تداوم فعالیت‌های مساجد و حضور گسترده مردم در امور برنامه‌های خود دارد.

سردار مسلمی همچنین با اشاره به اینکه این طرح در ۹۲۰ محله و ۴۴۰۰ مسجد اجرا می‌شود افزود: با اجرای کامل این طرح و فعال شدن مساجد در این حوزه با پیشرفت، آبادانی، تولید، اشتغالزایی و مسائل مربوط به فرهنگی، آموزشی، دینی و قرآنی میسر می‌شود.

یادآور می‌شود.در این نشست تنی چند از ائمه جمعه و جماعات و همچنین فرماندهان نواحی سپاه در مورد برنامه‌های در دست اقدام و در خصوص اجرای طرح مسجد محور محله‌های مهدوی، شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های محله‌ها و مشارکت مردم در این امور سخنرانی کردند.و بر فعالیت‌های محله محور و مسجد محور که می‌تواند نقش مهمی در شکل گیری برنامه‌های مردمی در روستا‌ها و رفع مشکلات انهاداشته باشد تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح مسجد محور محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۲۵۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان