Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حجتی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرا و بهره برداری از فاز یک گلخانه نودهک تاکستان نیازمند به منابع گازی، آب و برق هستیم که در بخش گازرسانی این شرکت سعی کرده تا با تعریف یک پروژه جامع و مناسب، این طرح را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: برای انجام این کار و تامین گاز مورد نیاز این واحد گلخانه ای نیازمند احداث ۱۲ کیلومتر خط تغذیه ۱۲ اینچ و احداث یک ایستگاه تقلیل فشار CGS هستیم تا در سال رشد تولید، شرکت گاز استان قزوین بتواند سهم بسزایی را در تحقق شعار سال بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجتی پور با اشاره به پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی کوهین، خاطرنشان کرد: در حوزه گازرسانی به شهرک های صنعتی، به غیر از شهر صنعتی کوهین، ۱۵ شهرک صنعتی دیگر این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی ادامه داد: برای اجرای عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی کوهین به عنوان آخرین شهرک صنعتی فاقد گاز استان، نیازمند احداث خط تغذیه و یک ایستگاه CGS هستیم تا بتوانیم با احداث ۱۲ کیلومتر خط لوله انتقال، این شهرک صنعتی را نیز از نعمت گاز طبیعی در سال جاری بهره مند سازیم.

استان‌ها قزوین ۰ نفر برچسب‌ها گاز رسانی شهرک صنعتی کوهین شرکت گاز استان قزوین استان قزوین گلخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی شهرک صنعتی کوهین شرکت گاز استان قزوین استان قزوین گلخانه گاز رسانی شهرک صنعتی کوهین شرکت گاز استان قزوین استان قزوین گلخانه شهرک صنعتی کوهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۲۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز