Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد شبکه فاضلاب در عالیشهر در نشست با وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا پروژه شبکه فاضلاب شهر عالیشهر توسط مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در دستوری این پیشنهاد را به مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ابلاغ کرد؛ پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد ضمن تأمین اعتبار، شرکت عمران شهرهای جدید عهده‌دار اجرا پروژه شبکه فاضلاب در عالیشهر شده است.

جمیری با اشاره به ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب در شهر چغادک بیان کرد: این پروژه نیز با توجه به مشکلاتی که برای مردم شهر چغادک به‌وجود آورده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تعیین تکلیف موضوع شبکه فاضلاب عالیشهر، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می‌تواند تمرکز خود را بر روی حل مشکل فاضلاب شهر چغادک معطوف کند و با پیگیری‌ها حل مشکل تسریع شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری انجام شده، آبفا در جزیره خارگ مستقر شد و با جلب نظر هیئت مدیره شرکت ملی نفت، ۱۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ تخصیص می‌یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبرسانی جزیره خارگ بوشهر عبدالکریم جمیری شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۳۲۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است