Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک از آغاز عملیات احداث دومین زمین چمن مصنوعی روستایی در شهرستان قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجیدقیصرپناه در این خصوص گفت: توسعه زیرساخت های روستایی به خصوص در حوزه ورزش همواره یکی از اولویت های ما بوده است و این مهم را در روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان پیگیری کرده ایم و در این راستا اجرای پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی روستایی در دستور کار می باشد و در حال حاضر شاهد اجرایی شدن عملیات احداث آن در یکی از روستاها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: در راستای پیگیری مطالبات مردمی و افزایش سرانه ورزشی روستایی در بخش مرکزی شهرستان قرچک و ایجاد رضایت‌مندی روستاییان عزیز و با طی مراحل اداری آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در روستای داودآباد کلید خورده است.

بخشدار قرچک خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در حال اجرا می باشد و جهت اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری پیش بینی شده است.

 قیصرپناه تصریح کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته این پروژه در هفته دولت سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد تا نونهالان، نوجوانان و جوانان این روستا بتوانند از این ظرفیت ورزشی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین چمن مصنوعی بخشدار مرکزی شهرستان قرچک روستای داودآباد زمین چمن مصنوعی عملیات احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۳۶۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آبرسانی به ۹۰ روستای استان خبر داد و گفت: این اقدام با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی به سرانجام رسید. - اخبار استانها -

سیدعلی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: آبرسانی به 90 روستای کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمان کمتر از دو سال با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی کلنگ‌زنی، اجرا، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در حوزه راهسازی به‌ویژه احداث و اصلاح راه‌های روستایی اقدامات چشمگیری شده است، عنوان کرد: در گذشته بسیاری از روستاهای استان با اولین بارش برای چندین ماه ارتباط آن‌ها با مرکز شهرستان و استان قطع می‌شد، ولی در این دولت مشکلات به حداقل ممکن رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان استانی و همچنین با نگاه ویژه دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی به مناطق روستایی و کمتربرخوردار، پروژه‌های راه روستایی زیادی در استان اجرا و به سرانجام رسیده است تا جایی که روستاهایی در شهرستان مارگون  بویژه بخش زیلایی شامل سادات، پوله، موشمی و مورد زرد هم اکنون مشکلات آنها به حداقل رسیده است. همچنین در زمینه روکش آسفالت جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز کارهای بزرگی انجام شده که به نوعی رضایت نسبی مردم را به همراه داشته است. برای جاده دشت‌روم_سرفاریاب معروف به باغچه سادات که از منطقه سادات امامزاده علی(ع) می‌گذرد اعتبارات در نظر گرفتیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی همچنین از ابلاغ 14 هزار میلیارد اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: واقعیت امر در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان سرازیر خواهد شد و تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم، بلکه منتظر تخصیصات ریالی بودیم و ان‌شاء‌الله این قول‌ها به سرانجام می‌رسند. پیش‌بینی می‌کنیم به زودی در چند شاخص از محرومیت جاده‌های روستایی خارج می‌شویم و این در این دولت انجام می‌شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه در بسیاری از روستا‌ها تنش آب آشامیدنی داریم، ادامه داد: با بودجه 14 هزار میلیاردی بسیاری از تنش‌ها مرتفع و برداشته می‌شود و البته بیش از 400 میلیارد تومان تعهد دولت برای تأمین آب شرب است. بسیاری از مناطق شهر یاسوج کمبود آب آشامیدنی داشت که بخش زیادی از مشکلات بخش فرسوده شهر بازسازی و لوله‌گذاری شد و بخش دیگر در حال اجرا بوده و در واقع پروژه‌های نیمه‌تمام شهر گچساران و دهدشت که ر‌ها شده بود دوباره از سرگرفته خواهد شد و دولت همه‌ این پروژه‌های مهم را دیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم