Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن بژندی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل دام قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با گشت زنی نامحسوس در محور اصلی شهرستان، ۳ دستگاه وانت نیسان و مزدا حامل بار را متوقف و در بازرسی از آن‌ها، ۷۷ راس گوسفند فاقد مجوز حمل که به منظور قاچاق در آن‌ها جای داده شده بودند، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی منوجان با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این خصوص و معرفی آنان به مراجع قضائی بیان  کرد: پلیس در حوزه برخورد با کالای قاچاق با این گونه اقدامات نامتعارف حمل احشام نیز برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم کشف دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۴۲۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب