Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:35 GMT

تنش آبی شهرهای اروندکنار و چوئبده کاهش پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۴۴۴۶۸۰

تنش آبی شهرهای اروندکنار و چوئبده کاهش پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل مختار شامگاه شنبه در آئین تقدیر از اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه امروز به عنوان یکی از رکن‌هایی است که می‌تواند در جهان مطرح باشد.

وی افزود: بسیاری از اخباری که توسط خبرنگاران جمع آوری می‌شود و منتهی به خبر می‌شود، شفافیت را در جامعه و کل جهان به دنبال دارد. در وقع این رسالت مهم بر عهده خبرنگاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص وضع آب چوئبده فقط یک مخزن آب بود که اکنون تبدیل به یک تصفیه خانه آب شد و سپس آب شیرین کن نیز احداث شد.

مختار تصریح کرد: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده بود کاهش پیدا کرد و همچنین با احداث آب شیرین کن اکنون آب رسانی به صورت مطلوب انجام می‌شود. ۲۷ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر چوئبده نوسازی و اصلاح شده است.

وی با اشاره به تیم متخصصان مشاوران خود، ادامه داد: بنده دانش آموخته جامعه شناسی هستم و در هر زمینه یک مشاور و متخصص دارم و بدون داشتن اطلاعات هرگز اقدامی نمی‌کنم. همیشه با اطلاع کامل پیگیری می‌کنم تا بتوان نتایج بهتری به دست آورد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص اینکه برادرم می‌خواهد وارد مجلس شود یا نه؛ عرصه انتخابات برای همه باز است و هر فردی که سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد برای ما و نظام خوشایند است.

مختار عنوان کرد: کوتاهی‌هایی در سطح مدیریتی آبفای آبادان وجود دارد. موضوع آب غدیر را در سطح دولت حتی رئیس جمهور به صورت ویژه پیگیری کردم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آتش سوزی اروندکنار و کمبود نیروی آتش نشانی، توضیح داد: نیروی انسانی و خودرو را پیگیری کردم. آن خودرو نیز تحویل داده شد و تحویل بخشداری است.

کد خبر 5860074

منبع: مهر

کلیدواژه: جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس اروندکنار بوشهر روز خبرنگار اربعین حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه ایلام کرمانشاه تبریز گلستان مجلس شورای اسلامی بزرگداشت روز خبرنگار فارس اردبیل همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۴۴۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد

مدیرعامل بهره‌برداری شرکت قطار شهری مشهد مقدس با بیان مضرات استفاده از حمل‌ونقل شخصی گفت: امیدواریم ظرفیت حمل‌ونقل عمومی با آگاهی مردم و اسناد بالادستی و حمایت‌های حاکمیتی افزایش پیدا کند تا مشکلات ناشی از آلودگی هوا و ترافیک خصوصاً در کلان‌شهرها کاهش پیدا کند.

بهرام نکاحی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر مشهد به عنوان دومین کلان‌شهر ایران خطوط ۳و ۴ قطار شهری مشهد مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بسیاری از نقصان‌ها در حوزه‌های عمومی و تخصصی ناشی از آگاهی نداشتن از معایب و مزایا و مدل‌های جدید است.

مدیرعامل بهره‌برداری شرکت قطار شهری مشهد گفت: علت روی آوردن به حمل‌ونقل شخصی در شهرها، سوءمدیریت، فرسودگی، تأخیرات اجرایی است و این موضوع یکی از علت‌های مهم آلودگی هوا شده است.

نکاحی گفت: امروزه ما با فرهنگ استفاده درست از ظرفیت‌ها و فرهنگ اولویت‌گذاری درست آشنا نیستیم.

وی با بیان مضرات استفاده از حمل‌ونقل شخصی خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرفیت حمل‌ونقل عمومی با آگاهی مردم و اسناد بالادستی و حمایت‌های حاکمیتی افزایش پیدا کند تا مشکلات ناشی از آلودگی هوا و ترافیک خصوصاً در کلان‌شهرها کاهش پیدا کند.

کد خبر 749927

دیگر خبرها

  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند