Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سازنده کشتی استان تهران می‌گوید که وقتی کار ابوالفضل بابالو در مسابقات قهرمانی آسیا با ناکامی تمام شد، خیلی عصبانی شده اما محسن کاوه به او گفته چیزی نگو، او در قهرمانی جهان مقام می‌آورد. - اخبار ورزشی -

مهدی قاسمی‌جو که شاگردش ابوالفضل بابالو در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان طلایی شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد شاگردانش در مسابقات اخیر عنوان کرد: علی طاهرلودر مسابقات نونهالان آسیا سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیررضا تیموری و ابوالفضل محمدنژاد هم هر دو در آسیایی نوجوانان نقره گرفتند. ابوالفضل بابالو قهرمان جوانان جهان شد و یونس امامی هم تیم ملی آزاد را در مسابقات جهانی بلگراد همراهی می‌کند که شانس مدال است.

وی در مورد بابالو اضافه کرد: 7 سال پیش بود که به باشگاه ما آمد، راهش خیلی دور بود. در یک روستا به اسم شهرآباد در اطراف شهریار زندگی می‌کرد که فکر می‌کنم یک ساعت و نیم طول می‌کشید به باشگاه برسد اما او 7 سال مرتب آمد و رفت. کارشان دامداری است، ابوالفضل هم در کنار کشتی، به خانواده خیلی کمک می‌کند. آن موقع خیلی بچه بود، خودش هم تنها به باشگاه می‌آمد. این بچه خیلی سختی کشید تا به اینجا برسد، خداراشکر که تلاشش با طلای جهانی جبران شد. یک عکس در اینستاگرامم از بچگی او دارم که مربوط به چند سال پیش است، کنار نرده ایستاده و نگاه می‌کند، زیر آن عکس نوشته‌ام آینده‌داران کشتی، همان وقت‌ها واقعا تعجب می‌کردم که چطور خانواده می‌گذارد تنها از شهرآباد برای تمرین به شهریار بیاید؛ با ماشین شخصی یک ساعت راه بود  اما این بچه‌ها خودساخته بار می‌آیند.

قاسمی‌جو در رابطه با اینکه بابالو در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکو قرار نگرفته بود اما در جوانان جهان مدال طلا گرفت، خاطرنشان کرد: در آسیایی من هم همراه تیم بودم، تا مرز سکته من را پیش برد و خیلی بد کشتی گرفت. آنجا دو باخت داد، اما این‌بار در جهانی همان کشتی‌گیر قرقیز را که به او باخته بود، برد. این بچه روند بسیار رو به رشدی را در حدود 25 روز داشت. البته از حق نگذریم محسن کاوه خیلی توانست او را جمع کند. باوجودی که در آسیایی باخته بود، اما برایش انتخابی مجدد نگذاشت، چون باور داشت بچه بااستعداد و توانمندی است. به او دوباره فرصت داد تا قهرمان جهان شود. من در اردن از عملکرد ابوالفضل خیلی عصبانی شده بودم و سرش داد زدم، محسن کاوه از من خواست چیزی نگویم و گفت چیزی نگو، این بچه در جهانی مقام می‌آورد و همین اتفاق هم افتاد. درواقع محسن کاوه تاثیر مثبتی روی ابوالفضل بابالو داشت.‌

مربی سازنده کشتی شهریار در خاتمه گفت: خستگی‌ام با طلای ابوالفضل بابالو درآمد. در همین یکی دو ماه بچه‌های ما در مسابقات و تورنمنت‌ها خوب کار کردند اما حتی رئیس اداره ورزش ما از این اتفاقات خبر ندارد و جواب تلفن من را هم نمی‌دهد. بنابراین دلخوشی ما فقط همین بچه‌ها هستند که در مسابقات خوب کار کرده و نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی آزاد محسن کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۴۸۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل