Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@08:10:17 GMT

آب‌شیرین‌کن سیراف-جم آغاز به کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۵۱۷۹۷۹

آب‌شیرین‌کن سیراف-جم آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال در مجموع ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب افتتاح و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در حوزه شهری پروژه توسعه و نوسازی شبکه، ۱۰ کیلومتر توزیع آب نقاط پراکنده شهر بوشهر با ۸۰ هزار نفر جمعیت زیرپوشش و یک هزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین بخشی از خطوط آبرسانی شهر نخل تقی شهرستان عسلویه به طول ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ کیلومتر و بیش از ۲۰ هزار جمعیت زیر پوشش با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


عالی بیان کرد: در هفته دولت همچنین پروژه حفر و تجهیز چاه‌های سطح استان با پوشش بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ میلیارد اعتبار به افتتاح می‌رسد.


این مقام مسؤول ادامه داد: در این هفته فاز اول آبشیرین کن سیراف به جم به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه روستایی نیز چهار پروژه شامل خط انتقال از تاسیسات بندر رستمی تا روستای بوالخیر، خط انتقال بنداروز، خط انتقال آب چغادک به بنه گز و پروژه برق رسانی به چاه‌های آب لاورده و لاورگل به افتتاح می‌رسد.


وی عنوان کرد: این چهار پروژه یاد شده با یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شدند که در مجموع ۱۶ روستای استان با ۱۹ هزار و ۸۳۵ نفر جمعیت را زیرپوشش قرار می‌دهد.


عالی در توضیح ۱۰ پروژه‌ای که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز می شود، اظهار کرد: در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی پروژه خط انتقال از چاه‌های کاردانه به مجتمع شنبه و طسوج، فاز دوم یکپارچه‌سازی شبکه توزیع آب شهر جم، خط انتقال کمربند جنوبی شهر خورموج، فاز اول طرح تاسیسات فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر، ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر دیلم و آبشیرین کن بنک به ظرفیت پنج هزارمتر مکعب در شبانه‌روز به همراه خط انتقال عملیاتی می‌شود.

وی گفت: در این هفته، همچنین عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آبرسانی به مجتمع دمیگز، پروژه اصلاح و نوسازی قسمتی از خط انتقال و شبکه داخلی آب روستاهای شاه فیروز و ایلشهر، احداث فاز دوم خطوط انتقال و منطقه‌بندی شبکه آب آشامیدنی شمال شهر بوشهر و احداث مخزن امام حسن شهر دیلم آغاز خواهد شد.

عالی عنوان کرد: پروژه‌های یاد شده با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال عملیاتی می‌شوند که اتمام آن‌ها نویدبخش تامین آب پایدار در شهرستان‌های مختلف استان و همچنین ساماندهی بخشی از شبکه فاضلاب جنوب شهر بوشهر و شهر دیلم است.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبشیرین کن بوشهر ابوالحسن عالی میلیارد ریال هفته دولت شهر بوشهر خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۵۱۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد