Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:30:35 GMT

نجات جان ۲ نفر از صیادان روستای «پرک» با اعزام بالگرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۵۴۷۱۶۸

نجات جان ۲ نفر از صیادان روستای «پرک» با اعزام بالگرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بلوچی اظهار داشت: روز گذشته یک مورد حادثه دریایی توسط دهیار روستای پرک به بخشداری سیراف مبنی بر مفقود شدن ۲ تن از صیادان این روستا در اثر اتمام سوخت اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی تمام اهالی روستای پرک و مردم همجوار این موضوع پیگیری و مراتب به فرماندار کنگان برای پیگیری در سطح استان از طریق مدیر کل بحران و مدیر کل بنادر استان بوشهر و همچنین مدیر عامل منطقه ویژه برای استفاده از بالگرد امدادی این سازمان اطلاع داده شد و در کمترین زمان ممکن هماهنگی‌های مورد نیاز صورت پذیرفت و دستور به پرواز درآمدن بالگرد منطقه ویژه انرژی پارس صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار سیراف افزود: دقایقی بعد از به پرواز درآمدن بالگرد، گشت ویژه دریابانی سیراف و همچنین صیادان بومی روستای پرک و شهر سیراف که از اولین ساعات اطلاع از حادثه دغدغه مندانه و با حساسیت کامل مشغول گشت زنی دریایی بودند، موفق شدند صیادان مفقود شده که در اثر اتمام سوخت، در دریا سرگردان شده بودند را نجات داده و آنان را به ساحل برسانند.

کد خبر 5870678

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان سیراف بوشهر اربعین 1402 هفته دولت اربعین حسینی بوشهر والیبال مرز مهران کرمانشاه قهرمانی آسیا اربعین در خوزستان تبریز گلستان خطبه های نماز جمعه ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۵۴۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک