Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با حضور در پروژه های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اوز از نزدیک در جریان روند اجرایی و موانع ساخت مسکن ملی در این شهر قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا (لارستان) حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با حضور در پروژه های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اوز از نزدیک در جریان روند اجرایی و موانع ساخت مسکن ملی در این شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبانی اظهار کرد: این طرح در چهار فاز با ظرفیت احداث ٧٢٦ واحدمسکونی اجرا می شود که عملیات اجرای ٣٢٤ واحد مسکونی درقالب فازهای یک و 2 این پروژه در دست ساخت است.
وی افرود: زمین فاز 3 که دارای ظرفیت 136 واحدی است پروانه ساختمانی آن اخذ شده و در فاز ٤ نیز٢٦٦ واحدمسکونی در آن جانمایی شده و در مرحله اخذ پروانه است که با این تفاسیر ٤ فاز تاکنون تحویل بنیاد مسکن شده است.
شبانی با اشاره به اینکه فاز ٥ این پروژه در مرحله طراحی توسط مشاور است، افزود : در تلاشیم روند آماده‌سازی و تسطیح اراضی در این منطقه برای احداث مسکن هر چه سریعتر اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۵۶۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان