Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی گفت: مکان راه اندازی کتابخانه‌های سیار برای خدمت رسانی به روستا‌ها نیز وجود دارد که همگی به کمک خیران و مسوولان استانی و ملی قابل تحقق خواهد بود.

 وی افزود: احداث کتابخانه برای روستا‌های بالای ۲۵۰۰ نفر در این استان با هدف افزایش سرانه مطالعه یک ضرورت جدی است که با حمایت مسوولان و خیران محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم اکنون با بهره برداری از ۲ کتابخانه در بویین زهرا سرانه فضای مطالعه در این شهرستان به بیش از ۷۰ درصد رشد خواهد کرد که یکی از گام‌های بزرگ در راستای فرهنگسازی و رشد و اعتلای علمی آموزشی مردم تلاش کنیم.

محمدبیگی در خصوص فرایند ساخت کتابخانه عمومی فرهنگ شهرستان بویین زهرا نیز بیان داشت: این کتابخانه از سال ۹۶ در استان آغاز و امروز با استفاده از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای، شهرداری و سفر ریاست محترم جمهور به قزوین تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گفته این مسوول، این کتابخانه به وای فای رایگان مجهز شده و اعضای کتابخانه به پایگاه‌های اصلی داده‌های علمی دسترسی خواهند داشت که یکی از نکات حایز اهمیت در خدمات کتابخانه به شمار می‌رود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت ساکنین یک شهرستان سبب می‌ود که برای دسترسی مردم و سرانه مطالعه آن‌ها نیز برنامه ریزی شود این مهم با هدف پاسخ به دغدغه مردم شهرستان بویین زهرا در اولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه عمومی کتابخانه سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۰۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا