Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@10:34:26 GMT

احداث پل معلق داریان لنگ یک استعلام!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۶۰۰۸۹۴

احداث پل معلق داریان لنگ یک استعلام!

ایسنا/کرمانشاه "اولین پل معلق روی آب خاورمیانه" عنوان پروژه‌ای بود که پاییز سال گذشته مسئولین وقت میراث فرهنگی کرمانشاه خبر از آغاز عملیات اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک دادند.

به گزارش ایسنا، این پروژه قرار بود توسط یک سرمایه‌گذار بومی روی سد داریان واقع در شهرستان پاوه در منطقه ثبت جهانی شده اورامانات احداث شود و آنطور که مسئولین آن زمان میراث فرهنگی وعده دادند، این پروژه باید در دهه فجر سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با آمدن و رفتن دهه فجر و اجرایی نشدن این پروژه، در همان زمستان سال گذشته به سراغ معاون پیشین میراث فرهنگی استان رفتیم که آن گونه که علی صابر می‌گفت، برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه باید از دو دستگاه آب منطقه‌ای و محیط زیست استعلاماتی گرفته شود که یکی از این دستگاه‌ها در دادن جواب استعلام تاخیر کرده بود.  

هرچند قرار بود این دستگاه، طی چند هفته نظر خود را در خصوص اجرای این پروژه اعلام کند، اما متاسفانه علیرغم گذشت چندین ماه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

و حالا دوباره برای پیگیری آخرین وضعیت پروژه پل معلق داریان پاوه، بار دیگر به سراغ مسئولین میراث فرهنگی استان رفتیم.

وحید امیری سرپرست جدید معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده، گفت: تنها استعلام یکی از دستگاه‌های اجرایی مانده که هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است.

وی تاکید کرد: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر استعلام این دستگاه را هم اخذ کنیم و پروژه استارت بخورد.

سرپرست جدید گردشگری استان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا آخر شهریور موافقت این دستگاه هم گرفته شود، گفت: پروژه پل معلق داریان، پروژه‌ای با پشتوانه و قطعی است که مورد موافقت وزارت میراث فرهنگی هم قرار گرفته و ما هم به جد پیگیر رفع مشکل استعلام آن هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری پل معلق سد داريان كرمانشاه گردشگري استانی اجتماعی اربعین 1402 استانی سیاسی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استانی ورزشی نماز جمعه استانی اجتماعی اربعین 1402 استانی سیاسی استانی اقتصادی پل معلق داریان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۰۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره

 سرهنگ مهدی داور گفت: دو نفر حفار غیر مجاز که در صدد حفاری در محوطه شناسایی شده میراث فرهنگی در گرمدره بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.
وی افزود: تمام ادوات حفاری، یک قبضه سلاح گرم به همراه دو عدد خشاب و مقادیر قابل توجهی فشنگ کشف و ضبط شد. 
او با اشاره به اینکه تجهیزات کشف شده و متهمین در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند، اظهار کرد: هموطنان می‌توانند هرگونه تعدی به میراث فرهنگی را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن‌های ۰۲۶۳۲۸۲۹۱۱۸ با فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واگذاری کاروانسرای شاه عباسی و قلعه صمصامبه بخش خصوصی
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان