Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:13:38 GMT

۲ سارق مسلح در کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۶۳۶۴۶۰

۲ سارق مسلح در کرج دستگیر شدند

سرهنگ فرهاد چراغی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در منطقه خرمدشت شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۴۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: عوامل کلانتری ۴۱ خرمدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی،۲ سارق حرفه ای و محل مخفیگاه آنها را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغی گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری با یک تیغه خشاب و چهار فشنگ جنگی و یک تیغه چاقو شدند.

اوافزود: متهمان، به عنوان مسافر سوار خودرو های عبوری به سمت تهران شده و در مکان های خلوت با تهدید اسلحه خودرو و وسایل راننده را به سرقت می بردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سارق مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۳۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد