Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه، پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اوز که با حضور وزیر کشور برگزار شد افزود: بنابراین ضرورت دارد که همه عوامل و ناظران ساختمانی به وظایف قانونی خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.

وی ادامه داد: برای سرعت گرفتن روند بازسازی این مناطق پیشنهاد می‌کنیم که ماشین آلات مورد نیاز از سایر شهرستان‌ها تأمین و در مناطق زلزله زده شهرستان اوز مستقر شده و به امر بازسازی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی استان نیز حداکثر ظرف ۱۰ روز آینده آمار دقیقی از تعداد واحدهای مسکونی آسیب دیده در اثر زلزله که نیاز به نوسازی یا بهسازی و مرمت دارند ارائه دهند.

استاندار فارس، پیشنهاد داد که در جلسه هیأت وزیران در خصوص میزان تسهیلاتی که می‌توان به حادثه دیدگان زلزله اوز اختصاص داد بحث و تصمیم گیری شود.

ایمانیه گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده، ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به تأمین وسایل منازلی که در این حادثه دچار آسیب شده و از بین رفته‌اند اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: سیمان و میلگرد مورد نیاز برای این منطقه نیز با همکاری بنیاد مستضعفان تأمین خواهد شد.

او اظهار کرد: همچنین مقرر گردیده که به ۸۶ خانواده آسیب دیده در زلزله شهرستان اوز که تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی قرار دارند مبلغ یک میلیارد ریال وام بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شود.

کد خبر 5881075

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد هادی ایمانیه استانداری فارس شهرستان اوز فارس اربعین 1402 اربعین حسینی بوشهر اربعین در خوزستان مرز مهران کرمانشاه راهپیمایی جاماندگان موکب مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی پیاده روی اربعین تبریز زائران اربعین اردبیل مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۳۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل