Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری پیش از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت و خدمت‌رسانی به عزاداران اهل بیت (ع) شبکه بهداشت و درمان شادگان اکیپ ۳۶ نفری متشکل از تیم مدیریتی، پزشکی، ستادی، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، فوریت‌های پزشکی، بهداشت محیط، با تجهیز یک پایگاه بهداشتی به ملزومات پزشکی و دارو را به قدمگاه حضرت ابالفضل (س) اعزام و در این محل مستقر کرد و در این قدمگاه ۳۱۷ خدمت بهداشت درمانی رایگان به عزاداران اربعین حسینی توسط تیم‌های حوزه سلامت شادگان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازرسی‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط از مواکب مستقر در مسیر قدمگاه ابوالفضل عباس (ع) شادگان افزود: هدف از این بازدیدها کنترل و ارتقای وضعیت بهداشتی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بود که از طریق نظارت‌های ویژه توسط بازرسان بهداشت محیط بر مواد غذایی و آب آشامیدنی در قدمگاه ابوالفضل عباس (ع) در این شهرستان انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت شادگان بیان کرد: ضمن آموزش بهداشت به خادمان مواکب، به منظور تأمین سلامت عزاداران، ۷۶ مورد کلرسنجی صورت گرفت و ۹۵ هزار لیتر از مخازن آب مواکب کلرزنی و ۱۰ مورد نمونه‌برداری میکروبی از آب آشامیدنی انجام شد.

شکری یادآور شد: یکی از سیاست‌های مهم در این برنامه، کنترل مراحل پخت مواد غذایی و سنجش دمای غذای عزاداران بود و در این راستا ۲۱ مورد نظارت ویژه بر توزیع مواد غذایی انجام شد و با استفاده از تجهیزات پرتابل مواد غذایی، سنجش آلودگی سطوح و دماسنج، ۳۸ مورد توسط تیم‌های نظارتی بهداشت صورت گرفت.

کد خبر 5881333

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 1402 اربعین در خوزستان اربعین حسینی شادگان خدمات درمانی زائران اربعین اربعین 1402 اربعین حسینی بوشهر اربعین در خوزستان مرز مهران راهپیمایی جاماندگان کرمانشاه موکب مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی پیاده روی اربعین اردبیل زائران اربعین عکس استانها مرز شلمچه مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۳۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آموزش شستشوی دست و تغذیه سالم برای کودکان
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران