Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تخم افشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع ۵۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در شهر بندر ریگ و روستاهای این بخش اظهار داشت: از این میزان کالای اساسی تنظیم بازار، توزیع ۲۰ تن برنج و ۳۰ تن شکر از روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه جاری در شهر بندر ریگ و روستاهای این بخش آغاز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم برنج ۳۵ هزار تومان و شکر ۲۸ هزار تومان برای تنظیم قیمت کالاهای اساسی در این بخش است که توسط عاملین تعیین شده توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخم افشان گفت: لیست عاملین توزیع این کالاهای اساسی در شهر بندر ریگ و روستاهای این بخش به صورت عمومی اطلاع رسانی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: طی هفته گذشته نیز ۷۵ تن برنج و شکر تنظیم بازار در شهر گناوه و روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

کد خبر 5885416

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تنظیم بازار کالای اساسی بوشهر اربعین 1402 اردبیل کرمانشاه اربعین حسینی تبریز فارس همدان آلودگی هوا مشهد اصفهان گلستان بجنورد هفته دفاع مقدس تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۸۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود