Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش مست رییس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به ترافیک در ورودی ها و برخی خروجی‌های مشهد، گفت: هم اینک ترافیک در مسیر رفت و برگشت آزاد راه شهید شوشتری، مسیر چناران به مشهد و مسیر غرب نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: زائران پیاده در مسیر ابرش، فرهادگرد فریمان، مزداوند سرخس، گوجگی کلات، پیچ ساغروان و مسیر ملک آباد به سمت مشهد درحرکت هستند و ممنوعیت تردد خودرو در مسیر مشهد- ملک آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: تردد کامیونها و تریلر به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا پایان روز شنبه ٢۵ شهریور در تمام جاده های استان ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت ترافیک زائران پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۸۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این همایش بزرگترین و محوری‌ترین همایش هفته معلم است که در مشهد در حال برگزاری است.   سید امیر شوشتری افزود: در خراسان رضوی معلمان بسیاری داشتیم که در حوزه‌های مختلف تدریس و پروژهش، مقام‌های کشوری کسب کرده بودند و در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.   وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک سال گذشته توانستیم در حوزه ساخت کلاس‌های درس، کمک‌های خیرین را از ۲۵ درصد به ۴۰ درصد برسانیم، اگرچه که هنوز در این امر باید اقدامات زیادی انجام شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت