Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:56:08 GMT

یک عضو جدید به شورای اسلامی بخش سیراف اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۶۸۹۰۰۹

یک عضو جدید به شورای اسلامی بخش سیراف اضافه شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بلوچی ظهر جمعه در جمع اعضای شورای بخش سیراف اظهار داشت: با توجه به ارتقای بندر شیرینو به شهر و خروج این شهر از شورای بخش و ارتقای آن به شورای شهرستان، برای جایگزینی نماینده شیرینو، انتخابات از میان اعضای شورای های روستاهای بخش سیراف برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این انتخابات حسین دهقان زاده به عنوان عضو پنجم شورای بخش با آرای اعضای شورای روستاهای پرک، چاه مجنون، لاور گل و لاور ده انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار سیراف افزود: با توجه به تکمیل اعضای شورای بخش، طی روزهای آینده، انتخابات هیئت رئیسه شورای بخش برای سال پیش رو برگزار خواهد شد.

کد خبر 5886628

منبع: مهر

کلیدواژه: سیراف بوشهر کنگان بوشهر خادم الرضا عزاداری 28 صفر شهادت امام رضا ع اربعین 1402 خطبه های نماز جمعه مشهد اردبیل رحلت پیامبر اکرم ص مراسم عزاداری کرمانشاه فارس تبریز همدان اعضای شورای شورای بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۶۸۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس